5 Reacties

één jaar geleden

Duplo is hier een groot succes!

één jaar geleden

Grote bak gekleurde blokjes van de Action. Dagenlang blokjes erin, blokjes eruit, blokjes erin, etc.

één jaar geleden

Onze Vince wil graag helpen in het huishouden, dus ik probeer hem erin te betrekken en dat gaat eigenlijk heel goed. Bijvoorbeeld, hij staat mee aan de keuken op een leertoren als ik kook en mag de nog ingepakte voedingswaren onderzoeken en dan dingen aangeven. Soms geef ik hem een pot en lepel of iets zodat hij kan meedoen (alsof). Bij het poetsen net hetzelfde hij wil de stofzuiger bvb mee vasthouden, als ik dat even toelaat geeft hij hem wat later weer terug aan mij en kijkt hij toe hoe ik het doe of gaat hij gewoon zelf weer spelen. Of ik geef hem een (droge) poetsdoek of borstel of iets dergelijks zodat we “samen” kunnen poetsen en hij kan helpen. Was samen doen vind hij ook echt leuk! Hij helpt met wasmachine/droogkast inladen en uitladen. Als ik in de zetel ga zitten om te vouwen geeft hij het aan vanuit de wasmand die dan op de grond staat. En uiteraard klimt hij ook regelmatig even gierend van het lachen in de wasmand en doet hij alsof hij in een boot zit. Hier werkt het dus beter om hem erin te betrekken dan hem te proberen af te leiden.

één jaar geleden

Helemaal t einde: https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed/134/little-dutch/70119/little-dutch-houten-speelgoed/50381/little-dutch-koffiezetapparaat-groot-fsc/195655/

één jaar geleden

Reactie op EllenDH

Onze Vince wil graag helpen in het huishouden, dus ik probeer hem erin te b ...
Ja leuk! Dat doe ik ook veel maar ik zou het ook fijn vinden als ze gewoon eens even zelf gaat spelen als de huishoudelijke klusjes even snel snel gedaan moeten worden ofzo.