30 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben naast haar box een speelplekje. Als we de box weg doen dan maken we een groter plekje voor der. Op de foampuzzel stond eerst haar wipstoel waar ze op klom dus uit nood hebben we dat eronder gelegd, ze vind het heerlijk om daarop te spelen en haar speelgoed en loopkar staat daar ook op. We hebben het niet afgesloten maar als we even iets moeten doen dan kunnen we haar altijd in de box zetten.
2 jaar geleden
Wij hebben 3 smastad (was eerst stuva kisten van Ikea) als tv kast. 1 kastje is voor onze troepjes en de andere 2 voor zijn spul. Bij de bouwmarkt een grote plaat besteld die breder is dan de kisten zodat er ook een bureautje aan zit. S
Daarnaast hebben een groot speelkleed van love by Lily, en overdag is het een puinhoop en als hij in bed ligt gaat alles zo die kisten in👍🏼🎉 anders heb ik geen rust in mn hoofd als ik op de bank zit s avonds 🙈
2 jaar geleden
Wij hebben 2 open kasten, deze onderin zo gemaakt waar hij bij mag en kan. Ook er naast staat een tafel en 2 auto's en loopwagentje, hij heeft meer dan voldoende speelgoed en mag door het hele huis spelen, vaak zit hij dichtbij de kast waar al het speelgoed is. (Mijn partner en kleine staan ook op de foto spelend)
2 jaar geleden
Ik heb vandaag de box weggehaald. Ze heeft daar in die hoek nu een lichtroze keukentje van petite Amélie en daarbij staat dan nog een kallax drie vakken kast vd ikea (liggend op de grond zodat zij staand er aan kan spelen). Die heb ik dezelfde kleur geverfd als het keukentje. In de vakken opbergmanden en voor de grotere dingen heb ik nog een grote mand van zeegras erbij staan. Overdag een teringzooi want favoriete bezigheid is alles uit de manden te gooien. Zodra zij naar bed is gooi ik alles terug erin.
2 jaar geleden
Het kastje is af. Ik ga alleen nog van oud roze/ donker rode pompoms op de rieten bakken in het kastje plakken. Maar die zijn nog niet binnen. Haar boxkleed (ook oud roze) komt in het hoekje te liggen zodat ze lekker kan zitten tijdens het spelen. Die zit nu alleen in de was want ondergekotst door de kat 😅