12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik volg mee

4 jaar geleden

Ik doe haar speentje aan een spuugdoek en die leg ik dan als een propje naast haar hoofd… (Mee gekregen vanuit het ziekenhuis) Werkt hier voor het inslapen prima. Zodra ze slaapt spuugt ze haar speentje uit en leg ik hem weg (zodat ze er niet op kan gaan liggen) maar het gebeurt ook wel dat ze hem de hele nacht in haar mond laat zitten….

4 jaar geleden

Ik heb een knuffel aan de speen geknoopt.. dan valt de speen niet meteen als hij even uit haar mond komt.. ze kan hem dan soms zelf terug pakken en probeert zelfs af en toe met haar armen of vuistjes de knuffel met speen goed te leggen.. scheelt hier ieder geval een hoop!

4 jaar geleden

Reactie op MJGo

Ik doe haar speentje aan een spuugdoek en die leg ik dan als een propje naa ...
Het is beter op hem uit haar mondje te halen.... Mocht het kunnen.... Voor haar 'beet'

4 jaar geleden

Reactie op DeborahSteelandt

Het is beter op hem uit haar mondje te halen.... Mocht het kunnen.... Voor ...
Het is wetenschappelijk bewezen dat snachts en speen minder kans geeft op wiegendood.

4 jaar geleden

Reactie op DeborahSteelandt

Het is beter op hem uit haar mondje te halen.... Mocht het kunnen.... Voor ...
Dit is niet waar, een speen kan pas kwaad bij het wisselen van tanden voor een beet. Wel kan je kind erdoor gaan slissen omdat bepaalde spieren slap blijven erdoor. Dus tijdig ermee stoppen is wel aan te raden

4 jaar geleden

Haha ik heb hier hetzelfde maar dan eigenlijk alleen met inslapen. Zodra ze diep slaapt dan spuugt ze hem toch uit en leg ik hem weg heel soms houdt ze hem in dr mond. Duurt ongeveer 10 a 15min voordat ze slaapt doordat der speen steeds uitvalt als ze met dr hoofd draait en tegen dr eigen handen aankomt 🤣 wacht tegenwoordig maar op de gang tot dat ze slaapt met de babyfoon bij me, scheelt 10x traplopen 🙃 in slaapvallen zonder speen lukt haar jammer genoeg niet

4 jaar geleden

Reactie op nelly_j

Dit is niet waar, een speen kan pas kwaad bij het wisselen van tanden voor ...
Onze kinderarts zei dat je het geven van een speen tot 9maanden prima kan aanbieden, daarna is het slim om het te gaan minderen ivm idd slissen/spraak/ spieren die slapper worden…

4 jaar geleden

Haha ik heb hier hetzelfde maar dan eigenlijk alleen met inslapen. Zodra ze ...
Hahaha hier ook hoor, ik lig nu ook te wachten tot dat ik naar der toe kan en haar speentje weg kan leggen….

4 jaar geleden

Reactie op Chantalk88

Ik heb een knuffel aan de speen geknoopt.. dan valt de speen niet meteen al ...
Hier ook bij de oudste een hele apenfamilie met speentjes aan de handjes 🤣 kon ze al heel jong zelf