6 Reacties

één jaar geleden

Geen tips helaas. Mijne word sinds een paar weken 2x per nacht wakker. Heeft altijd goed door geslapen en nu dit. Ik dacht dat daar al het gejengel en geklaag vandaan kwam. Maar waarschijnlijk dus gewoon sprong 10

één jaar geleden

Reactie op Oh Ohw

Geen tips helaas. Mijne word sinds een paar weken 2x per nacht wakker. Heef ...
Onze zoon begint nu weer een beetje de oude te worden gelukkig, snapt nu meer , slaapt nu gewoon door zonder wakker te worden, naar bed gaan 10 minuten later slaapt hij

één jaar geleden

Okey mijn dochter is volgens de app al een maand uit haar sprong maar sinds donderdag is slapen echt een living hel 😅. Normaal gaat het super makkelijk en al slaapt ze niet altijd direct ze ging dan altijd heerlijk rustig spelen in bed. Nu is het krijsen echt of ze vermoord wordt 😱. Dacht eerst dat het kwam omdat we een paar dagen bij mij ouders waren want vanavond in eigen bedje ging het eerst als vanouds. Tot 22:00. Krijsen of haar leven er van af hangt. Wilt perse bij mij op schoot. Okey hopen dat ze in slaapt valt. Nope mevrouw denkt ik ben uit bedje dus spelen 😢.bij mij in bed wilt ze papa wakker maken of ze kijkt aandachtig naar der 5 weken oude broertje in de co sleeper. Ofwel slapen Nope. Nu dus maar heel slecht ( echte moederloeder hier) camping bedje beneden opgezet zodat ze veilig zit. Babyfoon op gericht en tv aangezet 🙈. Ik zelf zit boven want de baby ligt te drinken. En vaak als ze al heel moe is slaapt ze snel met tv aan. Zo kan ik haar toch in de gaten houden maar kan k ook veilig in slaap vallen in bed aangezien ik me rust hard nodig ben

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Okey mijn dochter is volgens de app al een maand uit haar sprong maar sinds ...
Hier hetzelfde. Ik heb even opgezocht of er niet stiekem toch een sprong 11 was ofzo. Sinds een aantal dagen mega alert of wij wel in haar kamer zijn en als we er niet zijn meteen alles bij elkaar schreeuwen. Gisteren begon ze hierdoor zelfs pas om 2 uur aan haar middagdutje. Resultaat dat ze tot half 5 sliep en dus in de avond al helemaal drama.

één jaar geleden

Reactie op Kred

Hier hetzelfde. Ik heb even opgezocht of er niet stiekem toch een sprong 11 ...
Ja hier dus net zo. Ik leg haar in de middag niet eens meer op bed voor nu. Ik ga niet 2x per dag die strijd aan. Dat is gewoon niet haalbaar met een baby van 5,5 week oud. Liever 1x die strijd. Maar wie weet vandaag beter. Ze heeft gisteren ochtend wel geslapen en kort in de auto op terugweg naar huis. Dus het zou daar ook door kunnen dat ze vannacht zo was. Maar ben bang van niet

één jaar geleden

Omg ik dacht dat ik de enige was … ik volg de sprongen al heel lang niet meer dus had geen idee dat er tegen deze leeftijd nog een sprong was. Maar wat is dit hellllll. Mijn zoon ging nórmala zonder probleem altijd naar bed lag heerlijk tot de volgende dag 7 uur te slapen. Nu is een aantal dagen vaak in de nacht huilend wakker worden. Vanavond schreeuwen en gillen roepen nee nee en mijn mijn. Ik denken dat hij ergens pijn heeft maar geen koorts oid. Dentinox gesmeerd voor het geval dat het tanden zijn maar ook bleek dat niet te zijn. Ik dacht aan nachtmerries ?. En zoals hieronder beschreven mijn laatste redmiddel filmpjes opzetten zodat hij iig rustig wordt ik lig dus nu wakker omdat hij 2 uur lang akker lag te huilen en te doen in bed bij mij slaapt die ook niet want is niet geeend en had juist spelen. Drama !