10 Reacties

één jaar geleden

Ik vind deze sprong ook erg heftig. Mijn zoontje wordt ook veel boos, huilen, slechter slapen.. dus in iedergeval! Ik herken het goed

één jaar geleden

Hier nog 1! Als ik hem een soepstengel wil geven is hij heel blij tot dat ik hem door midden breek omdat hij hem in 2x krijgt… dan is het huis te klein en rollen de tranen over zijn wangen😑😑

één jaar geleden

Het verschilt zo per kind! Bij ons was sprong 9 terror en nu valt het onwijs mee. Hopelijk juich ik niet te vroeg

één jaar geleden

Kunnen ze door sprong 10 ook ineens juist heel veel willen slapen? Gister heeft ze op de opvang gewoon bijna 2 uurtjes geslapen en had haar gister zoals iedere keer als ze op de opvang is geweest om 16.00 nog even in bed gelegd ( ze doet geen ochtend slaapje op de opvang) en ze is pas vanochtend om 06.45 wakker geworden. Afgelopen dagen vaak van 16.00 tot 18.00 uur geslapen, veel meer dan normaal.

één jaar geleden

Officieel moet die bij ons over 5 dagen beginnen maar mijn hemel zeg.. nu al 2 nachten snachts wakker en echt niks willen en blijven huilen, wat we ook doen. Zelfs bij ons in bed werkt niet. Heel onrustig in bed a.i. Draaien, onrustige benen, wild doen. Eenmaal sochtends heel kwaad uit bed komen en echt ontroostbaar.. wat een hel zeg

één jaar geleden

Reactie op Mvonk18

Officieel moet die bij ons over 5 dagen beginnen maar mijn hemel zeg.. nu a ...
Heeft ze misschien last van doorkomende tanden, groeipijn of iets dergelijks?

één jaar geleden

Reactie op Mvonk18

Officieel moet die bij ons over 5 dagen beginnen maar mijn hemel zeg.. nu a ...
Herkenbaar… precies dit…. Maar gelukkig na 2/3 lastigere nachten wel weer een veel vrolijker jongetje! Hopelijk bij jullie ook snel weer wat beter handelbaar!

één jaar geleden

Dit is bij ons de ergste sprong ever! Na een aantal nachten om 4.15/4.30 wakker te worden en gewoon echt niet meer verder willen slapen, lijkt hij nu zowel snachts als overdag last te hebben van nachtmerries en/of nachtangsten. Hij wordt steeds keihard gillend wakker en lijkt helemaal in paniek. Hebben meer kindjes hier last van?

één jaar geleden

Reactie op Subi

Dit is bij ons de ergste sprong ever! Na een aantal nachten om 4.15/4.30 wa ...
Mijn zoontje word ook krijsend wakker snachts, en ook vaak. Maar overdag tijdens zn slaapjes is er niks aan de hand

één jaar geleden

Sprong 9 was een beste hell zeg mijn hemel. 10 viel tot nu toe nog wel mee. Zou nog even over de helft zijn maar lijkt wel nu echt goed begonnen te zijn. Al denk ik dat er ook een gedeelte doorkomen kiezen/tandjes bij zitten. Maar mijn hemel wat ben ik klaar met al dat springen🙈 gelukkig laatste sprong