7 Reacties
4 jaar geleden
Nee joh klopt geen zak van😂 volgens oei ik groei zitten ze ook al volgens mij en vegen ze al bijna hun eigen billen af😂
4 jaar geleden
Hahah echt hè! Bij sprong 5 stond ook dat hij het zwaaien zou imiteren, nou….. dat is hem ook nog niet gelukt hoor 😅
4 jaar geleden
Haha ja vroeg ik me ook af. Is de sprong bij jullie al begonnen? (Hier van 13-10, uitgerekend 7-10) en sinds een week is ze super chagrijnig steeds overdag. Telkens aan het zeuren omdat ze niet naar voren kan tijgeren (wel achteruit en op zij). De vorige sprongen was slapen draaaaama, dat gaat vooralsnog gelukkig goed, behalve vroeg wakker en kortere dutjes overdag.
4 jaar geleden
Wij hebben eigenlijk nog nooit last gehad van sprongetjes… wel eens dat hij dan twee dagen niet lekker in zijn vel zat, maar wel goed sliep!
Maaaaar OMG wat gebeurd er met onze vrolijke ventje!? Slapen drama, in de box drama, spelen op de vloer drama, bij mij zitten na 10 minuten drama! Zo ontevreden, jengelen, tot overstuur huilen bij het op bed gaan! Zelf tussen ons in op bed huilt hij nog steeds…
Schrikt overal wakker van!
Die arme schat!
Iemand nog tips om hem miss toch enigszins een beetje stil te houden!
Gister buiten in de kinderwagen was hij heel rustig… maar kan moeilijk de heeeele dag en nacht met hem wandelen😅