51 Reacties

één jaar geleden

Hoever zit jij al in sprong 9?🙊

één jaar geleden

Hier ook echt last van veel huilen en helemaal aan mama (mij) geplakt.. gelukkig slaapt ze nog wel goed hier!

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Hoever zit jij al in sprong 9?🙊
Hij is van 9 oktober… uitgerekende datum 15, dus we zijn net begonnen😂😂

één jaar geleden

Die van ons begint morgen...hellup

één jaar geleden

Ook vervelend hier!! Alleen maar bezig moeten houden, speelt niet meer zoveel alleen , verlatingsangst, veel huilen, slecht eten slecht slapen.. hangerig jengelig.. sinds vandaag is de sprong begonnen.

één jaar geleden

Reactie op Lieke1206

Ook vervelend hier!! Alleen maar bezig moeten houden, speelt niet meer zove ...
Alsof we het over hetzelfde kind hebben 😂 loopt overigens wel ineens de trap op, staat los en “praat” hele dag door..

één jaar geleden

Wauw !!! Huilen met de pet op😅😭 Dit weekend was de donderwolk! Dat hebben we gemerkt hoor. Maargoed. Hij heeft ook weer een dubbele oorontsteking met antibiotica. En hij heeft zaterdag een duidelijk gemaakt voorover van zn loopfiets🥲 vol op zn gezichtje! En die rot kiezen! Dus zou ook een dikke combi kunnen zijn. Duidelijk niet lekker in z'n vel! Man ben blij als het weer voorbij is. Het was net in onze vakantie. Ik vind het dan zo lastig dat ik niet zo goed weet wat het is en waar ik hem mee kan helpen!! Succes mama's

één jaar geleden

Duidelijk = duikeling

één jaar geleden

Hier heeft onze zoon ook enorm last van sprong 9.. Overdag is niks goed en wil hij vooral bij mij hangen. Zijn slaapjes gaan ook niet super overdag... Maar de nachten zijn echt dramatisch, afgelopen nacht van 00:00 uur tot 04:00 uur wakker geweest en hij was ook echt klaar wakker... Hoelang heeft deze sprong bij jullie geduurd?

één jaar geleden

Reactie op Babyoktober2021

Hier heeft onze zoon ook enorm last van sprong 9.. Overdag is niks goed en ...
Jeetje dat is heftig!! Hangerig en huilerig is al pittig, maar die slaapjes die niet lekker lopen is ook al pittig. Maar die nacht zolang wakker!! Ik herken dat zelf niet, maar lijkt me zwaar..... Gisteren was de donderwolk. En de week daarvoor zat hij niet lekker in z'n vel.... en ik merk het nu nog. Dus voor nu een weekje. De 2 weken daarvoor waren zn slaapjes overdag dramatisch, maar hij was niet hangerig of huilerig. Hij heeft ook leren lopen, dus zet het meer daarop. Voor nu dus een weekje. Maar we zijn er nog niet uit!!

één jaar geleden

Hier veel last van huilen echt tot aan krijsen toe. Niet willen eten en continue aan de borst. Ben hier zo klaar mee pff

één jaar geleden

Afgelopen nacht weer geslapen in eigen bed van 19:00 tot 06:45. Na 3 nachten wakker ben ik hier zo blij mee 😂 hopelijk gaat het nu weer bergopwaarts ook qua humeur 😅

één jaar geleden

Reactie op emmel

Afgelopen nacht weer geslapen in eigen bed van 19:00 tot 06:45. Na 3 nachte ...
Hier is me dochtertjes humeur ook echt ver te zoeken. Ze is altijd vrolijk nu is ze echt aan het aanstellen en jammeren 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op arw__

Hier is me dochtertjes humeur ook echt ver te zoeken. Ze is altijd vrolijk ...
Dit is bij ons al een maand of 2,5😭

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Onze dochter is van 14 oktober, drift buien, weinig eten, enorm slecht slapen (overdag en nacht). Ik hoop zoooooooooo dat deze fase snel voorbij is

één jaar geleden

Hier heeft ze er ook veel last van. En wij dus ook. Ze is heel hangerig, wil niet alleen spelen. En ook heel bozig. Ik ken haar zo helemaal niet. Ze was juist altijd enorm vrolijk. Slapen gaat sinds een paar dagen weer goed (hopelijk blijft het zo). Maar ze heeft 3 weken lang s’nachts heel slecht geslapen. Ik vind het een vrij pittige sprong moet ik zeggen.

één jaar geleden

Vandaag was de donderwolk……. Wauw wat een pittige sprong is dit!!!!

één jaar geleden

Reactie op emmel

Vandaag was de donderwolk……. Wauw wat een pittige sprong is dit!!!!
Niet te doen he🤐

één jaar geleden

Hoe gaat het nu bij iedereen? Hier is het nog niet voorbij helaaas😅😂

één jaar geleden

Ene dag vrolijk en de andere dag wilt ze alleen maar opgetild worden. Slaapjes gaan overdag minder. Ze doet maar 1 dutje ipv 2, maar kan zijn dat ze overgaat naar 1 dutje. Ff uitvogelen 😵‍💫 Eten gaat gelukkig goed. Maar alsnog 30 dagen te gaan