51 Reacties

één jaar geleden

Reactie op arw__

Ene dag vrolijk en de andere dag wilt ze alleen maar opgetild worden. Slaap ...
Hier precies hetzelfde...🤯

één jaar geleden

Onze zoon heeft ook ineens moeite met slapen in de nacht. Overdag gaat goed. Hij heeft ook oorontsteking dus ik dacht dat zijn gedrag (huilen, hangerig) daar vandaan kwam. Maar nu ik jullie verhalen lees is het dus het sprongetje.

één jaar geleden

Onze zoon van 14 oktober.. amai 😳😳 sinds 2 dagen krijsen, huilen, vechten om alles wat zijn zin niet is. Zelfs als we ergens weggaan met hem, terwijl hij altijd zo makkelijk was en vrolijk overal. (Help 😵‍💫) dutjes zijn ook een ramp, hij was ook wel heel ziek de laatste week dus we zijn effen uitgeput nu 🫠

één jaar geleden

Vind dit de zwaarste sprong tot nu toe!! Hoop zo dat ik snel mijn vrolijke meisje weer terug krijg..

één jaar geleden

Reactie op TG-

Hier precies hetzelfde! Onze dochter is van 14 oktober, drift buien, weinig ...
Zo herkenbaar 🤦🏼‍♀️ echt driftbuien.. slecht eten.. slecht slapen.. ook van 14 oktober 😅

één jaar geleden

Het wordt hier al beter!!!!! Ik denk dat we er bijna doorheen zijn…. Alleen nog wel veel opgetild willen worden, maar verder erg vrolijk weer

één jaar geleden

Reactie op emmel

Het wordt hier al beter!!!!! Ik denk dat we er bijna doorheen zijn…. Alleen ...
Wat fijn!! Had jou kindje ook van die driftbuien? En niet alleen willen spelen?

één jaar geleden

En snachts zo vaak wakker worden hebben jullie dat ook??? Wordt dat ook na de sprong weer beter?

één jaar geleden

Reactie op ElleJolinde

En snachts zo vaak wakker worden hebben jullie dat ook??? Wordt dat ook n ...
De mijne is continue wakker 😵‍💫 hopelijk na de sprong weer in orde! 😅

één jaar geleden

Reactie op sv94

De mijne is continue wakker 😵‍💫 hopelijk na de sprong weer in orde! 😅
Gelukkig ben ik niet de enige haha en bij de gastouder doet ze alles perfect nou gooi mij maar weg haha

één jaar geleden

Reactie op ElleJolinde

Gelukkig ben ik niet de enige haha en bij de gastouder doet ze alles perfec ...
Ja bij mijn vriend zijn mama gaat ook alles perfect 😅

één jaar geleden

Wat een hell deze sprong.. Vanaf 22.30 is mini weer wakker ben nu nog bezig met dr😵‍💫(02.10)

één jaar geleden

Je bent niet alleen (3.06)

één jaar geleden

Oh weer zo fijn die herkenbaarheid te lezen. Onze meid van 1 oktober ging er redelijk goed doorheen, toen werd ze zaterdag ziek en sindsdien is het drama. Niet willen eten, veel boos, huilen, en sochtends vanaf 5 uur wakker. Wij hebben zelf nu ook buikgriep, dus best pittig zo. "Het is een fase" is weer mijn mantra

één jaar geleden

Reactie op Mamadroom

Oh weer zo fijn die herkenbaarheid te lezen. Onze meid van 1 oktober ging e ...
Omg dit hadden wij vorige week echt hells, als ouders kan je het je gewoon ook niet veroorloven ziek te zijn😭

één jaar geleden

Hier ook elke nacht soms 2 a 3 uur wakker. Al een week lang. Ze hoest zichzelf ook nog is wakker.

één jaar geleden

Reactie op JoycevanderZee

Hier ook elke nacht soms 2 a 3 uur wakker. Al een week lang. Ze hoest zichz ...
Dat is hier ook zo helaas

één jaar geleden

Reactie op JoycevanderZee

Hier ook elke nacht soms 2 a 3 uur wakker. Al een week lang. Ze hoest zichz ...
Hoe ver zitten jullie al in de sprong?

één jaar geleden

Wanneer is deze sprong het ergst bij de meeste kindjes? Mijn dochter is van 15 oktober.. ik ben afgelopen zondag geopereerd dus sowieso al een emotioneel wrak door alles wat daar bij komt kijken en dan ook m’n dochter er nog bij halleluja wat ben ik blij als we weer een maand verder zijn

één jaar geleden

Reactie op chann92

Wanneer is deze sprong het ergst bij de meeste kindjes? Mijn dochter is van ...
Mijn dochter is van 26 oktober 2021 en 25 december is volgens de app het donderwolkje. De app gaat trouwens uit van de uitgerekende datum en dat is 21 oktober in ons geval. Succes met je eigen herstel ❤️‍🩹 ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je een beetje kunnen helpen.