51 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Hier ook een drama! M'n zoon is van 18 oktober, hij is 14 maanden nu.
Maar jeetje wat een hel.
Heel drammerig, huilen om werkelijk alles, slecht eten, slecht slapen, gooien met z'n speelgoed, moeilijk doen met luier verschonen, aankleden.
Het duurt volgens de 'oei ik groei' App nu nog 24 dagen.
Ik wil tijdelijk in winterslaap 🥴
één jaar geleden
Hier is sinds zaterdag ook iets begonnen maar als ik dit zo lees is dit niet de sprong, wij hebben juist een enorm vrolijk energiek pratend kindje gekregen die overdag opeens niet meer wil slapen. Ze slaapt altijd juist heel goed 2 x 1.5 uur. Ze ligt niet huilend in bed maar speelt rustig een uur met dr knuffels😅 daarna wel mopperen en staan dus halen we dr er maar uit. Gisteren heeft ze een kwartier in de auto geslapen over de hele dag maar ze bleef energiek en vrolijk, snap er niks van 😂 misschien slaapregressie?
één jaar geleden
Reactie op Marwie
Hier is sinds zaterdag ook iets begonnen maar als ik dit zo lees is dit nie ...
Bijna hetzelfde. Haar ritme is ook anders. Ze komt om 10.00 haar bed uit, gaat er pas rond 14.30-15.00 weer in, slaapt wel dan ruim 3 uur en dan weer rond 22.00 naar bed. We proberen haar eerder in bed te leggen, maar dan hoor je haar joelen, apen geluiden maken, kletsen en daarna inderdaad ook echt mopperen. Dus voor nu is bovenstaand schema even ons ritme . Wel gezellig met de kerst 🎄
één jaar geleden
Reactie op AskimNikki
Hier ook een drama! M'n zoon is van 18 oktober, hij is 14 maanden nu.
Maar ...
Hier ook hetzelfde zoontje is van 16 oktober. Slaapt ineens zn ochtend en middag dut nog maar een 15 min en savonds met naar bed brengen krijsen en om 5.00 weer krijsend wakker en tussendoor nog elke 3 uur voeding aan onze baby van 3 maanden. Veeg mij maar op moet over 2 weken ook weer beginnen met werken.. 😭😭😭 en dat speelgoed gooien heel herkenbaar
één jaar geleden
Reactie op Marwie
Hier is sinds zaterdag ook iets begonnen maar als ik dit zo lees is dit nie ...
Die sprongen staan ook niet vast he, zijn niet eens wetenschappelijk onderbouwd. Hier een kind van 14 maanden die nog nooit een sprong heeft gehad. Niet te veel aan die sprongen schema's vasthouden is mijn mening en gewoon je kind volgen!
één jaar geleden
Reactie op MC6
Die sprongen staan ook niet vast he, zijn niet eens wetenschappelijk onderb ...
Elk kind heeft sprongen in zijn ontwikkeling alleen bij de één is het meer voelbaar dan bij de ander.
Als hun verandering merken, kan dit het goed zijn natuurlijk :)
Wel goed om alert te blijven want bij ons bleek het oorpijn!
één jaar geleden
Reactie op MC6
Die sprongen staan ook niet vast he, zijn niet eens wetenschappelijk onderb ...
Omg wat lekker lijkt me dat haha. Hier een zoontje die van elke sprong en regressie dubbel zo erg last heeft
één jaar geleden
Reactie op Milamama
Ik.kan.niet.meer.. ben er helemaal klaar mee. Amper dutjes, gillen, eten go ...
Zo herkenbaar. En met een new born van 3 maanden erbij ben ik even momenteel naar de hoogste boom waar ik mezelf in kan hangen🤭