6 Reacties

één jaar geleden

Bij ons wordt ze snachts wakker en wil alleen tussen ons in terwijl ze echt wel goed geslapen heeft zelfstandig

één jaar geleden

Hier slaan we de laatste week vaak 1 van de 2 dutjes over omdat ze na 1 of 2 uur nog steeds niet slaapt. Savonds duurt het vaak een tijdje voordat ze in slaap valt maar eigenlijk altijd zonder problemen.

één jaar geleden

Onze kleine man is 14 maanden en twee dutjes lukt vaker niet dan wel. Op de crèche lukt het ochtenddutje gewoon niet meer. Het is inderdaad één van de pittigste sprongetjes tot nu toe. 🙈 Ik vraag me af of die nu gewoon wil overschakelen naar permanent 1 dut of dat we toch moeten blijven proberen. Voorlopig bieden we het wel altijd aan. Duurt het meer dan 30mn gaan we terug naar beneden en slaapt die in de vroege namiddag een iets langere dut.

één jaar geleden

Het is vreselijk…. Gister op de opvang ochtend uurtje geslapen en wilde smiddags echt niet.. afgelopen nacht tot half 5 geslapen en toen drama.. vanmorgen van 8-12 geslapen 😱😱 en toen wilde hij vanmiddag absoluut niet meer.. slaapt nu wel, fingers crossed dat hij de nacht nu goed doorslaapt… absoluut de pittigste sprong tot nu toe!!!

één jaar geleden

Jeetje ik vind het ook een dikke vette puzzel nu!! Die sprong, mogelijk regressie, de overgang van 1 naar 2 dutje. Wat een bizarre cocktail is dat samen zeg😂😅 heb ik het nog niet eens over eventueel doorkomende kiezen en alle virussen die ze ook nog eens meepakken! Afgelopen weekend donderwolk gehad. Nou dat hebben we geweten ook! Hoop dat ie snel voorbij is🙌 alhoewel ik dan weer niet mag klagen over de nacht.... dat lijkt me helemaal een hel!

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Jeetje ik vind het ook een dikke vette puzzel nu!! Die sprong, mogelijk reg ...
Haha ik mag ook niet klagen over de nacht want die is heaven. 🙏🏽 maar today 😵‍💫😵‍💫😵‍💫