14 Reacties

4 jaar geleden

Mijn man is ook getrouwd geweest (10 jaar terug) en toen ik bij hem kwam wonen 2 jaar terug was er ook nog vanalles. We hebben toen samen opgeruimd en alles weg gegaan. Ik heb hem gevraagd of hij iets wou bewaren (want dat zou ik snappen alleen dan wel in een doos achter het schot op zolder waar ik t niet tegen zou komen) en dat hoefde niet. We hebben samen verbouwd en alles gedaan (keuken, vloer, meubels, kamer indeling). Ik had het slecht getrokken als er vanalles constant in het zicht zou zijn van zijn ex maar zou het wel snappen als die iets had willen bewaren maar dan uit het zicht. Misschien een idee om alles wat hij niet weg wilt doen in een doos te parkeren ergens anders (zolder/ouders)?

4 jaar geleden

Reactie op JAYD

Mijn man is ook getrouwd geweest (10 jaar terug) en toen ik bij hem kwam wo ...
Jaa we hebben geen zolder, en er zijn heel veel dingen van hun samen geweest waarvan ik denk oke prima (een zeilboot bv haha) die nu van hem is. Ja het irriteert me maar dat laat ik wel gewoon. Dat ik dan elke x weer dingen vind als een setje mokken met hun ben, nog loefdesdingen en logboeken van toen irriteerde me dood. Die heeft ie nu wel weggedaan maar hij vind het zonde van z'n trouwring, z'n pak en een zilveren dikke armband met haar naam..ik snap eerlijk niet waarom die het perse wil bewaren. Wij hebben wel kinderen samen en elke x in de kast zie ik dat trouwpak en als k bij m'n sieraden ben/ tijdens opruimen die sieraden. Ja je gaat niet het geld krijgen wat je ervoor betaald heb maar doe het gewoon weg aub 😅 snap het niet om te houden. En hij is echt bij mij komen wonen IPV andersom (hij woonde op de zeilboot) dus het ook nog eens echt meegenomen. Denk dat ik toch maar op m'n strepen ga staan, dan ben ik maar het rotwijf. Kheb echt niets van exen meer

4 jaar geleden

Reactie op Auroravh

Jaa we hebben geen zolder, en er zijn heel veel dingen van hun samen gewees ...
Als je het elke keer ziet snap ik het dat zou ik ook slecht trekken hoor!!

4 jaar geleden

Ze is natuurlijk onderdeel geweest van z'n leven, dus helemaal uitgummen kan niet, maar wellicht even bespreken. Idd de waarde krijg je er toch niet voor terug , maar wellicht kunnen jullie het om laten smelten in iets leuks waar jullie beide plezier van hebben?

4 jaar geleden

Reactie op JAYD

Als je het elke keer ziet snap ik het dat zou ik ook slecht trekken hoor!!
Fijn om te weten dat ik niet gek ben haha!

4 jaar geleden

Reactie op Valerie1991

Ze is natuurlijk onderdeel geweest van z'n leven, dus helemaal uitgummen ka ...
Hmm nee ik zou dat niet Willen, voelt dan ofals ik een stukje van huw huwelijk met me mee draag. Overigens ook zo vaak moeten aanhoren hoe duur de ring en pak waren allemaal helemaal custom, vooral de ring van goud en wit goud en dan dik, en een bepaalde knoopsoort erin verwerkt. En wissen hoeft ook niet, ik zeil op een zeilboot die lang zat op haar naam stond, en slaap daar op een custom made matrass van haar. En ze komt vaak zat in gesprek (zoals dat op zijn paspoort nog staat dat ze getrouwd zijn 😅 dat was moeilijk met erkennen vd baby) en oke maar snap niet waarom dat pak en die sieraden zo perse bewaren en elke keer maar opscheppen hoe duur t allemaal was 😅

4 jaar geleden

Is hij sowieso moeilijk in spullen van waarde wegdoen??

4 jaar geleden

Reactie op Annna87

Is hij sowieso moeilijk in spullen van waarde wegdoen??
Nee helemaal niet eigenlijk 😅

4 jaar geleden

Reactie op Auroravh

Hmm nee ik zou dat niet Willen, voelt dan ofals ik een stukje van huw huwel ...
Haha nee wellicht voor de kleine n naam armbandje ofzo dat je het kan zien als goedkoop cadeautje 🤪 maar snap zeker dat jij er geen nieuwe ring van wilt hebben !

4 jaar geleden

Reactie op Valerie1991

Haha nee wellicht voor de kleine n naam armbandje ofzo dat je het kan zien ...
Hahaha ja dat las ik veel ook online maar ook dat voelt raar..lees veel dat mensen dat doen in scheiding voor hun kids. Hallo is niet haar kind maar de mijne 🤣🤭

4 jaar geleden

Reactie op Auroravh

Hahaha ja dat las ik veel ook online maar ook dat voelt raar..lees veel dat ...
Ik heb ook een gouden hanger ingewisseld voor een letter van mijn kindje. Ik heb zelf totaal niet de associatie dat mijn ex en de letter van mijn kind ook maar iets met elkaar te maken hebben. Mijn partner weet het geloof ik niet eens dat ik het zo heb gedaan.. het zou chique van je partner zijn als hij zelf een oplossing bedenkt die jou een beter gevoel geeft. Dit is het ook niet waard toch. Het is wel een fase van zijn leven. Maar als hij aan de spullen geen waarde hecht dan is een foto bewaren in een envelop ofzo misschien ook voldoende. Het is ook best vreemd later voor je kinderen. Ze mogen best weten dat er relaties zijn geweest voor papa en mama maar als er dan inderdaad nog spullen op die manier van zijn… Zou ik ook niet fijn vinden. Als jullie de spullen wel zouden verkopen zou je van dat bedrag ook iets kunnen doen wat van voorbijgaande aard is naar een pretpark met de kids. Daar dan lekker van genieten ondanks de achterliggende gedachte. Dan is het daarna klaar.

4 jaar geleden

Reactie op Annna87

Ik heb ook een gouden hanger ingewisseld voor een letter van mijn kindje. I ...
Jaa zoiets denk ik ook heb ik ook gezegd. En ook zijn familie en ik liggen elkaar ook niet geweldig, er is niet perse iets, maar wel duidelijk dat ze het maar allemaal te snel vinden, en denk ook niet dat ze t überhaupt leuk zouden vinden als wij gaan trouwen. Nou wilde hij zijn trouwpak graag bewaren voor speciale gelegenheden, omdat zijn ouders het gekocht hebben. Zei die gister pas hoor. Snap ik, en zal daar zeker niet tegenin gaan maar toch wel beetje de pijnlijke herinnering dat dat wel echt hun trotse moment was, en de gedachte je zoon trouwt maar 1 keer, geld ertegenaan smijten 😅 ben dan een beetje het afdankerd. Maar prima, als ie maar niet weer zo dom is te zeggen dat ie toch gewoon ook met mij in dat pak kan trouwen 🤣😅 Die ring allen. Doe hem wegggg. Koop er een leuke vakantie van of van het geld ervan een nieuw sieraad voor jezelf/ je kids whatever maar omsmelten zie ik niet zo zitten. Als ie t zelf had gedaan had k er miss anders ingestaan maar ik ga t niet voorstellen 🤭 Dank jullie wel voor het medeleven IPV me maar raar vinden haha

4 jaar geleden

Vreselijk vind ik dit. Kan me er zo goed in vinden! Ik ben ook 2 jaar lang dingen tegengekomen. Man wat een kut gevoel geeft dat! Inmiddels is alles weg, maar heeft wel wat moeite gekost. Ben ook echt wel boos geweest. Ik steun je dus volledig, ik vind het namelijk ook niet tof. Ik vind dat je best mag vragen of het spul weg mag. Sterkte en dikke (online) knuffel.

4 jaar geleden

Vreselijk vind ik dit. Kan me er zo goed in vinden! Ik ben ook 2 jaar lang ...
Heel lief 🥰 heel fijn dit te horen. Ja hier ook al zo lang pfff 😅 en tegen komen is 1 ding, na opruimen nog tegen blijven komen een tweede en niet weg willen gooien/ doen/ verkopen pff een 5000ste! Dankjewel 🥰🥰