3 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er nu 茅茅ntje (die leuke gespikkelde). Hij is erg licht en schuift nog heel gemakkelijk. Onze dochter kruipt en trekt zich op/staat, maar ik merk dat de Stapelstein nog te veel schuift en te licht is voor haar als hij op onze harde (pvc) vloer staat. Echter, ze hangt er wel al lekker overheen op de speelmat. Hij is ook geschikt om met water te spelen dus omgedraaid in de tuin met laagje water istie al een hit! Voor haar eerste verjaardag gaan wij een grote set kopen/vragen. Ik denk dat het vanaf dan 茅cht leuk wordt.

3 jaar geleden

Ik vind persoonlijk Modu veel plezanter en veel meer mogelijkheden 馃檭

3 jaar geleden

Mijn kleine van 2 heeft dit als verjaardagscadeau gekregen dus speelt mijn kleinste van 8 maanden er ook wel eens mee. Ze duwt ze dan vooral weg of ik leg er 1 voor haar neer met wat klein speelgoed erin, haalt ze eruit en tikt ermee.. ook tikt/slaat ze met de steen op de houten vloer wat geluid geeft. Ze zijn niet zwaar! Verder speelt ze er (nog) niet zo mee. Mijn 2 jarige speelt er wel vaak mee. Het is leuk om te zien hoe elke kindje er anders meespeelt.. ik vind het echt een goede investering en ben er erg blij mee. Ik heb voor nu de set met 6 gedaan en dat is echt prima. Bij een volgende verjaardag wil ik er nog een paar kado geven馃槈