11 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik ook wel eens! En zwanger inderdaad

5 jaar geleden

Heb ik gisteren de hele dag in mijn rechterborst. Ik weet nog als tiener had ik dat ook en dan zei mijn moeder dat ze aan het groeien waren 馃ぃ misschien dat het nu weer zo iets?

5 jaar geleden

Ik heb zo af en toe 鈥榮 avonds echt een felle steek rond mijn hart(streek). Geen idee of je dat bedoelt of echt in je borst zelf. Lijkt me beide geen pretje 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op boef333

Heb ik ook wel eens! En zwanger inderdaad
Ja ik ben nu (zelf uitgerekend) 7 weken, maar ik krijg elke keer van die steekjes onder mijn linker borst en het doet gewoon echt pijn. Ik had eerst alleen last van gevoelige tepels maar dit voelt anders en pijnlijker

5 jaar geleden

Reactie op aapje1992

Heb ik gisteren de hele dag in mijn rechterborst. Ik weet nog als tiener ha ...
Ik denk het hahah maar het doet echt pijn

5 jaar geleden

Reactie op babywillem

Ik heb zo af en toe 鈥榮 avonds echt een felle steek rond mijn hart(streek). ...
Ja ik heb het echt net onder mijn borst bij mijn hart

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest, hartfilmpje en alles om er vervolgens achter te komen dat het maagzuur was 馃槀 Kan je slokdarm behoorlijk irriteren! Felle steken waren het! Nu laat ik me er niet meer ongerust door maken. Ik neem een rennie en ben er met een half uurtje vanaf 馃槄 Je kan iets tegen maagzuur nemen om te kijken of het wegtrekt? (Check even bijsluiter ivm zwangerschap) En anders wel even contact opnemen met huisarts.

5 jaar geleden

Reactie op Faysel

Hoi! Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest, hartfilmpje en alles om er ...
Dankjewel! Het is zo irritand en doet echt pijn werd al een beetje bang馃槵馃槵

5 jaar geleden

Reactie op baby2021comimg

Dankjewel! Het is zo irritand en doet echt pijn werd al een beetje bang馃槵馃槵 ...
Ja ik maakte mezelf helemaal gek ermee, maar is meestal echt gewoon de maag 馃 een week na mij had mijn schoonmoeder hetzelfde, was ook de maag. Oppassen met vet eten, geen koolzuurhoudende dranken en niet direct na eten gaan liggen kan ook al helpen, maar als ik eenmaal de steken had hielpen alleen die maagzuur remmers

5 jaar geleden

Reactie op Faysel

Ja ik maakte mezelf helemaal gek ermee, maar is meestal echt gewoon de maag ...
Oke dankjewel 馃槉 ik ga erop letten