Dag,
Vanmiddag kreeg ik in eens een helse steek rechts onder in mijn buik. Daarna nog een aantal keer een lichtere steek gehad en een borrelend gevoel in mijn buik, ik weet niet waar dit vandaan komt. Morgen ben ik 5 weken zwanger en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik merk dat ik erg onzeker wordt van dit gevoel. Als ik rechts onderin mijn buik druk met mijn vingers doet dit soms ook pijn. Verder geen bloedverlies of iets. Iemand hier ervaring mee met wat het kan zijn?
Ik heb het ook! Het hoort er wel een beetje bij. Mocht je echt te druk maken dan altijd de vk bellen. Ik zelf zal me er niet echt zorgen om maken. Mits je een een slecht gevoel erbij hebt, dan altijd bellen.
Ik heb het ook! Het hoort er wel een beetje bij. Mocht je echt te druk make ...
Dankjewel voor je berichtje! Ja het is allemaal zo nieuw dat je reageert op elk dingetje wat je voelt in je lichaam. Tis ook allemaal zo'n spannende tijd natuurlijk. Maar dit stelt me al een heel stuk gerust gelukkig.
Dankjewel voor je berichtje! Ja het is allemaal zo nieuw dat je reageert op ...
Het eerste trimester denk pffff. Maar zolang je geen onderbuik gevoel hebt. Komt het helemaal goed. En ik snap je heel goed dat je op alles reageert ☺️.
Hey hoi!
Hier heb ik ook last van, volgens mijn VK is het banden pijn en ben bijna 8 weken in verwachting van onze 3e kindje.
Het was voor mij niet herkenbaar, bij mijn vorige zwangerschappen had ik er later pas last van.
Bij twijfel altijd VK bellen!
Ik heb soms midden in de nacht flinke steken in mn buik rn borrelen ook, maar bij mij is t dan van mn darmen, lucht erin die flinke steek geeft, hoort bij de eerste weken die darmen.