3 Reacties

4 maanden geleden

Hoi, Hier precies hetzelfde! Altijd voorkeur gehad aan papa maar tegenvoordig iets meer. Als hij verdrietig is wil hij alleen maar bij papa zijn en kan ik hem niet troosten, niet fijn gevoel dat ik mijn eigen kind niet kan gerust stellen. Gentle parenting lukt bij mij ook niet altijd, soms heb ik een korte lontje (in verwachting van ons 2de, dus veel hormonen, ik weet dat het geen excuus is maar toch). Dus het is niet altijd makkie. Ze zeggen dat het een fase is en betekent niet dat jouw kind van je niet houdt. Verder heb ik niet echt tips ☹️, ik wilde aan je laten weten dat jij niet de enige bent die dit meemaakt. ❤️

4 maanden geleden

Reactie op cucus

Hoi, Hier precies hetzelfde! Altijd voorkeur gehad aan papa maar tegenvoord ...
Alleen dat is al fijn, dankjewel! Het lijkt altijd andersom te zijn (dat is voor papa weer niet leuk natuurlijk) maar het maakt je behoorlijk onzeker he, als mama zijnde.

4 maanden geleden

Erg herkenbaar. 😅Hier ook een 2 jarig papa’s kindje. Onze zoon kan het ook slecht hebben als mn man onze dochter (9mnd) op schoot heeft. De hang naar papa gaat wel in fases. Rond mijn zwangerschap van onze dochter en de 1e periode daarna was het erger dan nu. Er zijn wel tijden geweest dat hij me straal voorbij liep als hij getroost wilde worden door papa. Inmiddels komt hij ook wel weer bij mij.