16 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb deze stoel gekocht alsook . 😊 alsook zijn het zwarte meubeltjes de stoel is de quax gliding chair. Zit superzalig 🥰

4 jaar geleden
Reactie op Chica_Isa
Zou de Poang van Ikea handig zijn?
De gewone of die schommel versie? Ik heb het maandag geprobeerd in de ikea maar de houten armleuningen zijn nogal hard. Ik ga op zoek naar iets met beklede armleuningen. Ik heb ook al even zitten kijken maar de meeste comfortabel ogende stoelen zijn erg prijzig.
4 jaar geleden
Reactie op Chica_Isa
Zou de Poang van Ikea handig zijn?
Nee, het is zo al lastig om daar uit op te staan, laat staan met een baby op je arm. Je hangt hierin erg ver naar achteren. Ik zou voor een stoel gaan waar je rechtop zit en hoge armleuningen (als je er in wil gaan voeden).
Wij hadden deze stoel voor mijn dochter en gaat nu ook mee naar de babykamer https://www.babypark.nl/schommelstoel-split.html?color=846
We hebben er een kussen bij voor onder je arm.
4 jaar geleden
Wij hebben de strandmon van ikea aangeschaft, in atraciet met zwarte poten.
4 jaar geleden
Reactie op Dignity88
Hoeveel kost zo'n stoel als ik vragen mag?
Ik heb er 365 voor betaald in een babywinkel ,maar blijkbaar vind je hem ook iets goedkoper op bol. Alsje hem opzoekt vind je het gewoon hoor. 😉 vandaar dat ik de naam er ook bijzette.
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/clp-sanka-schommelstoel-stof-grijs/9200000130950313?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij hebben deze 2 jaar geleden gekocht voor onze 1ste. Gaat nu mee naar de babykamer. Zit er nu nog dagelijks in met de kleine. Ideaal bij borstvoeding geven. Heb dan wel een kussen onder mijn arm. Maar zitleuning is hoog genoeg dat je eigen hoofd kunt laten rusten.
4 jaar geleden
Reactie op Konijntje1
Ja deze zag ik ook gisteren! Maar goed tevreden dus?
4 jaar geleden
Reactie op BoJ
Jaa die wilde ik ook graag, maar zie helaas geen mooie kleur die matcht met ...
Ga die zeker in het echt bekijken idd want die felle kleuren zijn echt intens vonden wij ook.... Misschien kan je de antraciet mer een deken of kussentjes bij de kamer trekken. Wij hebben grijs/zwarte meubels tegen groen behang. 2 groene kussens in de stoel en hij matchte al. Ik was helemaal weg van die hoofdsteunen, luie mama hier😂
4 jaar geleden
Wij hebben een fijne feautuil. Gekocht voor mijn dochter toentertijd en nu weer op de babykamer. Ideaal!

4 jaar geleden
Reactie op BoJ
Ja deze zag ik ook gisteren! Maar goed tevreden dus?
Ja heel tevreden mijn man en ik gebruiken hem dagelijks.