8 Reacties

MOD

één jaar geleden

Mijn zoontje krijgt voor t slapen gaan nog een klein flesje warme halfvolle melk. Meestal is dat rond 120 ml.

één jaar geleden

Mijn kleine krijgt nog en avond fles maar die gaat ook later te bed eerder is ze nog niet moe ik stop ermee als ze het zelf aangeeft

één jaar geleden

Onze dochter krijgt 120 ml warme halfvolle melk voor het slapen, soms wat meer als ze niet zoveel gegeten heeft. Ze krijgt zelfs in de middag nog een flesje...eerst die maar eens afbouwen 😂

één jaar geleden

Ik geef savonds rond 19.00-19.30 nog 150 ml opvolgmelk nr 2. Hij vind dat nog wel fijn. Soms drinkt die veel, soms weinig. Hij geeft zelf wel aan als hij dat niet meer wil. Die andere flessen zijn er ook af gegaan omdat hij die toen niet meer wilde. Denk niet dat die het nog heel lang wil trouwens, het wordt steeds minder

één jaar geleden

Mijn zoontje eet ook met de pot en alles mee. Maar krijgt na zijn badje altijd nog een avondfles van 180cc die zonder moeite in 1x op gaat. Van het CB mag ik hem afbouwen, maar hij neemt hem nog zo graag. Ik twijf ook... Afbouwen of nog even lekker zo laten...

één jaar geleden

Mijn dochter heeft geen avondfles meer, maar ochtendfles juist nog wel. Beetje gek, maar zij dronk hem savonds niet meer op en vraagt er sochtends juist echt nog om. Vaak boos dat hij leeg is zelfs, haha. Drinkt voor de rest geen flessen meer.

één jaar geleden

Mijn zoon heeft nooit aangegeven dat ik flessen af kon bouwen, alles wat ik geef gaat op. Daarnaast eet hij overdag ook voldoende. Sinds 2 weken krijgt hij sochtends geen flesje meer. De avondfles ben ik van plan om er tot zijn 2e levensjaar in te houden (als hij hem wilt) ik had ergens gelezen dat 1 glas/fles opvolgmelk per dag tot dan toe word aangeraden omdat het voor Kids toch lastig is om aan bepaalde voedingsstoffen te komen. Dit advies heeft Nederland niet overgenomen. Ik denk niet dat hij zonder die fles iets te kort zou komen hoor. Maarja, hij vind het lekker, geniet er nog van en hij is niet dik, dus hou hem er voorlopig nog in.

één jaar geleden

Reactie op Momslife

Mijn zoontje eet ook met de pot en alles mee. Maar krijgt na zijn badje alt ...
Ik zou het dan zeker zo laten! Jij hebt de keus nog😉