15 Reacties

5 jaar geleden

Eventueel kraskaarten dat ze tegelijk moeten krassen? Of een taart zoals ze met de gender reveal doen ,alsje het geslacht dan ook al weet kan je (als je dit wilt) adhv de taart ook het geslacht meedelen.. of eventueel donuts in de foodboxen met daarin eet mij op want mama wilt niet de enigste zijn met een dikke buik? 😊

5 jaar geleden

Wat Larissa zegt over "eet je mee, want mijn mama wil niet de enige met een buikje zijn" vind ik ook een heel goede als je met snack boxen gaat werken. Misschien kan je er een Kinder surprise ei in stoppen en doet dat ook wel een belletje rinkelen?

5 jaar geleden

Mijn ouders zijn afgelopen week op de koffie geweest, was toen 8+2 en net de 1e echo gehad. Ik had cupcakes gebakken en daarin roze en blauwe muisjes verstopt. Dus aan de buitenkant niks te zien, maar na een hap rolden de muisjes eruit.

5 jaar geleden

Reactie op Larissadesmet

Eventueel kraskaarten dat ze tegelijk moeten krassen? Of een taart zoals ze ...
Super leuk idee idd dank je wel 🙌♥️

5 jaar geleden

Reactie op Beasaur

Wat Larissa zegt over "eet je mee, want mijn mama wil niet de enige met een ...
Dat is idd ook een leuk idee om extra toe te voegen super leuk dank je wel voor je tips erg blij mee♥️

5 jaar geleden

Reactie op Annnie

Mijn ouders zijn afgelopen week op de koffie geweest, was toen 8+2 en net d ...
Ahhww dat is ook echt een heel leuk idee misschien kan ik dat idd ook verwerken. Bedankt voor je leuke tip. ♥️

5 jaar geleden

Morgen mandjes halen en paaseitjes. Deze gaan we langsbrengen bij naaste familie voor 'Pasen'. Nu 11+4 en nog niemand weet t dus heel spannend

5 jaar geleden

Reactie op Ang6

Morgen mandjes halen en paaseitjes. Deze gaan we langsbrengen bij naaste fa ...
Ahh wat een super leuk idee ook! Echt super leuk zo met de Pasen echt een verassing. Veel plezier deze week ook deze tip neem ik mee ♥️👏

5 jaar geleden

Wij zouden het ook tijdens en klein etentje zeggen en tussen de snackjes gaan wij dit kleine doosje met een tut in zetten.

5 jaar geleden

Bij onze eerste hadden we bij waar de gasten binnen kwamen (dat waren er toen nog heel veel, zonder Corona 4 jaar geleden) met mijn verjaardag allemaal roze en blauwe ballonnen opgehangen. Voor sommige was het daarmee al duidelijk. Maar in de woonkamer hing ook een slinger met 'Hoera een baby!' Leuk om te zien hoe iedereen daar op reageerde!

5 jaar geleden

Ik had magic mok. Is een zwarte mok en als er warm water in komt, dan komt er een een afbeelding naar wens te zien!

5 jaar geleden

Ik ben aan het kijken of ik zo 2 halve grote chocolade eieren kan vinden, wil die dan vullen met roze en blauwe kleine eitjes. En aan de binnenkant van het "deksel" je wordt tante/nonkel/oma/...

5 jaar geleden

Reactie op EllenDH

Ik ben aan het kijken of ik zo 2 halve grote chocolade eieren kan vinden, w ...
Ik dacht deze bij de aldi te hebben gezien!

5 jaar geleden

Wij hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Hebben een mandje met paaseitjes gevuld. 2 grote eieren gekocht daar klein gaatje ingemaakt met een mesje. Briefje in gedaan met jullie worden opa en oma en vervolgens dicht gesmolten met een chocolade eitje. Vonden wij super toepasselijk zo voor Pasen en ze vonden het erg leuk 😁

5 jaar geleden

Reactie op Christmas91

Ik dacht deze bij de aldi te hebben gezien!
Fijn ook om ze zelf te kunnen maken, ik heb ze uiteindelijk bij een plaatselijke chocolatier besteld. We hebben gisteren eerste echo gehad dus hij gaat de uitgerekende datum erop schrijven in chocolade, ben benieuwd naar het resultaat :-)