12 Reacties

9 maanden geleden

Een elektrische tandenborstel met lichtjes? (Luvion) Een extra tandenborstel in handen geven?

9 maanden geleden

Ik volg. Hier helaas ook drama. Het ging een tijdje goed toen we zeiden dat de tandenfee mee kijkt en hij centjes krijgt als hij goed poets, maar dat werkt niet meer 😅 ook al mag hij dan de dag erna wel centjes in z'n spaarpot doen.

9 maanden geleden

Komen er geen kiezen door? Ze zijn hier nu goed door en het gaat een stuk beter. We hebben het destijds even gelaten. Het ging hier ook zo en we wilden geen drama voor het slapen.

MOD

9 maanden geleden

Reactie op Zonnetje87

Een elektrische tandenborstel met lichtjes? (Luvion) Een extra tandenborste ...
Wij hebben die idd ook. Als lampje uit gaat is ie klaar. Mijn monster heeft ontdekt dat het lampje uitgedrukt kan worden dus wel in de gaten houden 🤣

9 maanden geleden

Bij ons was het ook drama, tot we zeiden dat we de beestjes weg moesten poetsen ‘s ochtends en ‘s avonds. Nu loopt hij naar ons toe en zegt hij; tanden poetsen, allemaal beestjes 😂. Maar kan mij ook voorstellen dat een kind dit anders oppakt.

9 maanden geleden

ik benoem altijd wat ik allemaal zie. oftewel wat we allemaal gegeten hebben overdag. ik kom niet aan de 2 minuten. maar zeker wel 1.5 minuut.

9 maanden geleden

Dankjulliewel voor de tips! Nieuwe inzichten waarmee we weer nieuwe pogingen gaan doen!

9 maanden geleden

Ik zet mijn zoontje van 2,5 op een krukje in de badkamer en ga er op m’n hurken voor zitten. Dan ga ik de meest valse opera muziek zingen (oeeeeee aaaaaaah ieeeeee) en dan gaat hij lachen en kan ik poetsen 👍🏻 tussendoor moeten mijn tanden uiteraard ook gepoetst en haalt hij nog wat trucjes uit maar vaak komen we een heel eind. Succes! Het zijn allemaal faaaaases hou ik me maar voor

9 maanden geleden

Wat bij ons soms helpt, is dat we elkaars tanden poetsen. Mijn zoon krijgt dan mijn borstel en "poetst" mijn tanden en ik kan ondertussen de zijne poetsen

9 maanden geleden

Hahahha ik heb dit heeel even gehad en toen doorgepakt (was even een paar dagen huilen tijdens). Ik poest haar tanden altojd eerst en dan mag ze zelf. Wat hier met alles helpt is haar favoriete knuffel laten doen wat ze niet wil, werkte ook perfect met neusspray😂 misschien lukt dat?

9 maanden geleden

Hier werkt zingen het beste 😅 ik laat hem dan een liedje kiezen (meestal zagen, zagen wiedewiedewagen of witte zwanen, zwarte zwanen) en poets al zingend zn tanden. Als hij op de tandenborstel gaat bijten of zn mond dicht houdt stop ik met zingen. Poetsen is hier eerder ook wel drama geweest maar voor nu werkt dit goed. 😊

8 maanden geleden

Oh ja dat is hier ook echt drama geweest! Maar dat is gelukkig inmiddels alweer een hele poos geleden. Ik heb toen een poosje een halve houdgreep moeten hanteren om het überhaupt voor elkaar te krijgen, was een tip die ik ergens via een tandarts op youtube voorbij zag komen haha. En ik hield toen het tandenpoetslied van Jokie erbij. Het verbaasde me toen hoe snel het heel soepel ging, denk dat ie toen doorkreeg dat hij er niet onderuit ging komen. Nu zing ik zelf dat liedje en mag hij ook zelf poetsen.