9 Reacties
3 jaar geleden
Ach jeetje.. zielig voor jullie baby en voor jullie; wat een hoop tegelijk! Kan zo frustrerend zijn.
Hier ook wel dit soort periodes gehad, waarbij je denkt ‘hoe overleef ik dit’…
Ik heb om me heen wel gezinnen die dit ook wel meemaken dus ik weet dat we niet alleen zijn hierin, maar op het moment zelf kan dat wel zo voelen. Het is echt zo zwaar dan, maar je komt er ook weer doorheen ❤️.
Het helpt mij altijd om te lezen dat je niet alleen bent dus vandaar ook dat ik reageer!
Kan je kijken waar je wel wat ruimte vindt om bij te komen? Al is het een soort ‘uitkijkpunt’ van bijvoorbeeld even oppas volgend weekend ofzo.. of iets leuks plannen voor jezelf. Of iemand die in huis even extra meehelpt/eten kookt. Maak het jezelf vooral zo gemakkelijk mogelijk…
Sterkte en beterschap
3 jaar geleden
Oh ik snap je hè le maaaaal!!
Hier ook een pittige week achter de rug. 2 hoektanden die door komen, waarvan nu eentje echt door is dus de pijn is daar klaar. Hij heeft bizar veel last gehad met continu koorts aanvallen. Nu komt de ander er blijkbaar achteraan… heel veel kwijlen ook, ZEER slecht eten, overal bij kokhalzen. Dan te bedenken dat het een mega goede eter is.
Daarnaast de sprong overduidelijk begonnen en is hij niet te genieten. Kan amper wat voor mezelf doen omdat hij alleen maar wil hangen.
Dan nog een keer het oog virus gekregen die blijkbaar momenteel onder kindjes heerst, dus ook nog 2 ontstoken ogen erbij.
Feest feest feeeeeest❤️
3 jaar geleden
Reactie op Mvonk18
Hier ook een pittige week achter de rug. 2 ...
Ohja nog even verder zeuren: en ik zit nu al 2 weken met een gebroken voet thuis dus kan bijna niks leuks met hem doen ter afleiding zoals wandelen o.i.d.
Positieve: sinds gisteren kruipt hij ineens ipv tijgeren en trekt hij zichzelf op tot staan. Laten we daar maar de focus op leggen hè 😂
3 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ach jeetje.. zielig voor jullie baby en voor jullie; wat een hoop tegelijk! ...
Wat lief dat je reageert! Het is idd heel erg fijn om te weten dat we niet de enige zijn.
Ja ik wil heel graag dat vooruitzicht, maar volgende week weer 4 dagen werken, waarvan 2 dagen in het weekend. Mijn man en ik wisselen daar elkaar ook in af. Beiden onregelmatig! Dat is ook heftige shit met een kind😨 maar ik ben langzaam opzoek naar wat meer regelmaat! Dus hoop daarin binnenkort wat meer rust te krijgen. En daarnaast is 22 augustus 2 jaar geleden dat ons dochtertje is geboren en 26 augustus 2 jaar geleden dat ze is overleden. Dus deze maand augustus is sws al bleh!! En alles met ons zoontje wordt natuurlijk extra versterkt, dus niet zo'n eerlijk graadmeter deze maand!
Maar wel lief, de tips die je geeft! Wat vaker oppas om gewoon even wat meer ademruimte te krijgen! Dat is een goeie, dankjewel 😘
3 jaar geleden
Reactie op Mvonk18
Hier ook een pittige week achter de rug. 2 ...
Wauw dit is zo herkenbaar!! Het is echt of dit over ons zoontje gaat.... maar de koorts bij jouw zoontje, ook echt van die mega pieken? En dan lijkt het alsof het best ok gaat, maar dan haal ik hem na zn middagdut eruit is ie eind van de middag boven de 39,5.... echt zo gek!
En kwijlen niet normaal. Bij jouw zoontje ook veel meer dan bij zijn andere tandjes? Ik heb van de week gewoon 3x zijn romper moeten wisselen. Daarna gewoon een slab aangegeven, die ik na een uur om moest wisselen.
Acherum idd sprong, hoektanden en een oogvirus, het mannetje 😞
EN mama haar voet in het gips😳 wat een ellende zeg!! Hoe doe jij dit dan allemaal ?! Knap hoor. Hoop dat je snel uit het gips mag en lekker achter je zoontje aan kan hobbelen, nu hij heerlijk kan kruipen !
3 jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Wauw dit is zo herkenbaar!! Het is echt of dit over ons zoontje gaat.... ma ...
De koorts is opgelopen tot 39.3 maar dat was 1 moment gelukkig, de rest bleef rond de 38.3-38.6. Ook bij ons na de middagdut vooral heel warm.
Alleen als ik nu jou hoor over dat hij uit zijn mond rook, dat was bij ons ook enorm zo! Dus ik vraag me af of hij misschien ook niet iets als een keel ontsteking heeft gehad? Was jullie kindje ook erg aan het hoesten erbij oid? Het kwijlen is wel net zo erg als bij andere tandjes geweest. Alsof die echt leeg loopt 😂
3 jaar geleden
Mijn dochtertje had dit afgelopen week ook.. had hier een topic over geplaatst omdat ik ook niet meer wist wat te doen. Gelukkig na een paardagen koud fruit gegeten te hebben en koud drinken ging het over. Ze is nu weet helemaal zichzelf😇
3 jaar geleden
Reactie op Mvonk18
De koorts is opgelopen tot 39.3 maar dat was 1 moment gelukkig, de rest ble ...
Dat zou dan wel kunnen ja ! Hier was het na 3 dagen niet meer en zn keel was ook rustig, dus kan goed zijn!
Onze kleine heeft een week lang koorts en keelontsteking gehad en begint sinds vandaag heel veel te hoesten en heel veel snot! En zn temperatuur wilt ook niet zakken🥲 nog een keer naar de HA geweest en die zegt dat koorts niet zorgelijk is, ondanks dat het nu al 8 dagen is. Maargoed we wachten af, ik denk dat ie er gewoon even doorheen moet (en wij ook🙃) Arm mannetje!