9 Reacties
één jaar geleden
Ik denk dat dat heel erg per kindje verschilt. Hier altijd de binnenkant dus het winterdeel van puckababy met korte mouwen romper in 16/17 graden maar wel veel hoesten (ik gok door warmte). Toen een keer uit nood de buitenkant dus zomer + mouwen gebruikt met een pyjama en ze hoest niet (tenzij ze een verkoudheid heeft). Ik gok dus dat ze het hier te warm vond, terwijl het qua temperatuur geadviseerd werd.
Ik denk zo, zolang je kindje goed slaapt hebben ze het vast lekker qua temperatuur. Anders zullen ze het best wel aangeven. 🤭
één jaar geleden
Reactie op Ree1994
Ik denk dat dat heel erg per kindje verschilt. Hier altijd de binnenkant du ...
Sindsdien slaapt ze dus met 16 graden in een voorjaar/najaarslaapzak met een pyjama. Als ze het niet fijn vind dan zullen we der wel horen maar ze slaapt als een roosje en in die winter toch iets onrustiger qua af en toe een beetje hoesten.
één jaar geleden
Reactie op Lou1986
Hier hoest ze niet ik weet het alleen niet meer ze word wakker zit te trill ...
Ahh jaa daar lijkt het dan wel op, of koorts misschien? Dat ze ziekjes is.. ik zou gewoon een extra laagje of bijv als je nu een korte mouwen romper heb dan een lange mouwen romper eronder aandoen als ze toch al wakker is geworden ervan. En dan even in de gaten houden? 😊🥰
één jaar geleden
Hier hebben wij een 3.5 tog slaapzak, pyjama, romper lange mouw en wollen sokken aan bij 19 graden. Bij twijfel voel ik nog altijd even in haar nek.