13 Reacties
één jaar geleden
Hier ook hoor! Oud huis, plat dak en met een beetje pech inderdaad 13 graden. Slaapt indd in pyjama, sokken en slaapzak. Geen extra delen. Ze heeft er geen last van, tukt lekker door en voelt gewoon lekker warm aan. Alleen dr handjes zijn koud. Ik denk altijd: baby's hebben dit vroeger ook overleefd, zal vast goedkomen!
één jaar geleden
Hier ook geen verwarming op de kamers aan. De koudste temp. was 11 graden. (meestal rond de 16). Dan had ze een romper met sokken aan en extra sokken eronder. Een pyama en een dikke slaapzak en 2 dekens op haar. Ik voel altijd aan haar handen en nek en die zijn altijd warm dus prima denk ik. Slaapt ook goed door zoals anders dus dat kan perfect.
één jaar geleden
Als je je kindje gewoon warm aankleed is het geen probleem dat het koud is. Hier was het met die koude dagen ook rond de 13 graden.
Zoontje kreeg een wollen romper met wollen legging aan en daaroverheen een pyama met sokjes. En dan een dikke winterslaapzak.
Als je kindje warm aanvoelt in haar nekje is ze warm genoeg aangekleed 😊
één jaar geleden
Wij hebben een goed geïsoleerd huis, nieuwbouw. In zijn kamer is het rond de 17-18 graden nu. Heb z’n raam altijd open behalve als hij op bed ligt dan gaat die dicht. Laatst toen het zo koud was de vloerverwarming heel licht aangezet. Hij slaapt sowieso nog met romper, pyjama en dikke slaapzak.. ondanks dat het niet echt koud is op z’n kamer. Doe ik hem minder aan dan heeft hij het ook echt koud 🙈
één jaar geleden
Ik denk dat het ook maar net is wat je kind gewend is. Toen onze dochter newborn was hadden we nog enkelglas en waaide de wind letterlijk door de kamers 😆 we hebben inmiddels dubbelglas, maar nog steeds een heel oud huis dus koud. Ze slaapt heerlijk en heeft het bij andere mensen juist altijd te warm. Als jouw kindje deze temperaturen gewend is, warm aanvoelt en goed slaapt zou ik het gewoon zo houden!