9 Reacties

3 jaar geleden

Is het nog de moeite om zoiets aan te schaffen?

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 met een sling. Dacht dat zo'n schaal en sling hetzelfde waren haha, dus ben geen expert. Ik had gelezen dat als je over rechte fietspaden zonder hobbels gaat, dat het wel moet kunnen. Maar onze ervaring is dat je dan maar over weinig fietspaden kunt! Wij brengen onze kleine er nu in naar de opvang (is 5 minuutjes fietsen), scheelt ons veel tijd want met de auto moeten we helemaal omrijden. We gaan heel voorzichtig over drempels heen. Soms fiets ik een kwartiertje naar het bos en ga ik daar met hem wandelen. We zijn een keer wat verder geweest maar toen ging hij jengelen, was toch te lang. Het is sowieso goed om rustig op te bouwen, vanwege het wennen aan de houding en ze zien ook ineens een stuk meer met zo'n kar.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Vooral met boodschappen doen vind ik het ideaal! Past lekker veel achterin de kar

3 jaar geleden

Reactie op Veeera

Wij hebben er 1 met een sling. Dacht dat zo'n schaal en sling hetzelfde war ...
Tnx voor de reactie! Ik ga ook voor de sling en lees via marktplaats ook dat iedereen er wel mee fietst

3 jaar geleden

Reactie op Veeera

Vooral met boodschappen doen vind ik het ideaal! Past lekker veel achterin ...
Ga jij dan boodschappen doen met die kar en al :)? Welke kar heb jij?

3 jaar geleden

Reactie op Inkiepinkie

Ga jij dan boodschappen doen met die kar en al :)? Welke kar heb jij?
Haha ja met kar en baby. Ik haal hem van de fiets en ga de winkel in. Ik heb dezelfde kar als jou. Thule coaster xt. Mooie kwaliteit kar vind ik! Is trouwens wel uitkijken met de zon. Wij doen de achterklep soms naar voren, als zonneklep

3 jaar geleden

Wij hebben een Thule Chariot voor ons kleintje van 5 maanden. Heel blij mee! Fietsen, wandelen en hardlopen er al een tijdje mee, geloof dat ze net geen 3 maanden was toen we het voor het eerst uitprobeerden (eerst op wegen zo glad als een biljarttafel, maar al snel werden we er een stuk relaxter in). Gebruiken de babysling en zijn er erg tevreden over.

3 jaar geleden

Wij hebben een Thule met babysling. Sinds 4 maandjes gaat ze erin. Gaat helemaal goed, super handig!

3 jaar geleden

Wij hier ook een thule coaster xt met sling, maar ligt het aan ons of is het gewoon erg oncomfortabel voor die kleintjes? Ik vind haar er zo vreemd inzitten en dat onderste gordelpunt, daar zit ze op voor mijn idee, dat kan niet comfortabel zijn..