7 Reacties

3 jaar geleden

Huh? Wij gingen vorige week met Transavia van Eindhoven naar Nice, mét baby en hebben gewoon online ingecheckt hoor! Niks aan de hand :) baby was gekoppeld aan mn verloofde en die kon alleen 3 bepaalde window seats kiezen achterin het vliegtuig en dan voor mij had ik meer keuze (maar koos voor ernaast natuurlijk 😅)

3 jaar geleden

Ik ben vorige maand met transavia naar Egypte gegaan en ik kon van tevoren inchecken, alleen met een baby kan je alleen een stoel rechts achterin het vliegtuig bij het raam kiezen. En de klantenservice zei voor de terugweg dat ze altijd rekening houden met kinderen dat als je niet van tevoren incheckt dat je toch bij elkaar zit, en dat was ook zo. Hele andere ervaring iig!! 😱 fijne vlucht en fijne vakantie morgen 🥰

3 jaar geleden

Ah wat vervelend is dat. Belachelijk sowieso dat het bijna onvermijdelijk is om een stoel te reserveren. Ik weet dat ze bij EasyJet wel rekening proberen te houden dat het gezin bij elkaar zit, wij zaten dat ook. Hopelijk doen ze dat ook bij jullie. Fijne vakantie!!

3 jaar geleden

Ja klopt, wij konden ook inchecken, baby was aan man gekoppeld, hij had maar 1 optie. Er was geen stoel ernaast vrij. Als ik op mijn naam klikte kon ik zowat in het hele vliegtuig reserveren (behalve naast hun). Dus toen gebeld en de dame van de klantenservice gaf aan dat het eigenlijk niet kon om met baby online in te checken. Nu hopen dat er idd rekening mee gehouden wordt en dat we samen kunnen zitten

3 jaar geleden

Reactie op DS1610

Ja klopt, wij konden ook inchecken, baby was aan man gekoppeld, hij had ma ...
Dan zijn precies die stoelen ernaast al bezet. Wat belachelijk daar ze daar geen rekening mee houden. En gek dat die vrouw zegt dat je met een baby niet kan inchecken want wij konden dat wel gewoon. 😱 hopelijk zetten ze jullie alsnog naast elkaar, kan bijna niet anders. Succes iig 🍀🥰

3 jaar geleden

Wij zijn gisteren met baby geweest en ook online ingecheckt! Fijne vakantie!

3 jaar geleden

Geen ervaring met baby online inchecken maar wel een traumatische ervaring van mijzelf vroeger vliegen met Transavia. Is al poos geleden maar toen zaten wij als gezin over het hele Vliegtuig verdeeld en personeel weigerde voor ons te bemiddelen met andere passagiers. Lijkt er dus op dat ze wel inmiddels rekening houden met stoelen van gezinnen, maar door mijn ervaring vlieg ik geen Transavia meer met mijn gezin nu.