12 Reacties

één jaar geleden

Wat zoek je? Wil je er hele grote stukken mee lopen? Moet hij geschikt zijn voor lange mensen? Moet hij een bepaald gewicht of afmeting hebben? Wij hebben zelf een buggy gekocht bij prenatal. We hebben hem aamgeschaft omdat hij in onze bakfiets past maar ik vind hem niet heel fijn lopen.

één jaar geleden

Compact: GB pockit, of Cybex Libelle. Maar ik vind ze wel duur. Ik hoop er eentje op Marktplaats te vinden

één jaar geleden

Wat is het budget en wensenlijstje? We hadden eerst een goedkopere gekocht, de Cam il mundo del bambino (veel extra’s bij) alleen liepen we steeds tegen de buggy aan (beide lang). Verder wel een hele fijne buggy! Toen toch een duurdere aangeschaft en zijn ontzettend blij mee met de dubatti. Hij past ook in de bakfiets, super licht, compact en we lopen er niet meer tegenaan. Maar mss zijn jullie wensen heel anders!

één jaar geleden

Ik heb 2 weken geleden de maxi cosi lara 2 gekocht en we zijn er blij mee. Mijn man loopt er soms tegenaan maar ik denk dat hij nog een beetje moet wennen. Ik twijfelde tussen easywalker miley 2 of deze en qua prijsverschil heb ik toch voor de lara gekozen aangezien de buggy steeds minder gebruikt zal worden in de aankomende jaren en ik het dan zonde vind. Ook gaan we regelmatig op vakantie dus met 6,nogwat kilo en opvouwbaar tot handbagage pakket vind ik het heel fijn! En in de maxi cosi lara zit ze heeel goed rechtop. Bij sommige buggys is de rugleuning redelijk ver schuin naar achter. Elke buggy rijdt anders dan een kinderwagen, dus het is sws even wennen. Maar qua ruimte en alles vind ik het echt heel fijn 😍

één jaar geleden

Ik heb de prenatal compact buggy (180 euro) vorige zomer gekocht. Echt nog mega blij mee. Zoals je naam al zegt is hij lekker compact, je klapt hem zo met 1 hand in. Past makkelijk achterin de auto + nog meer andere dingen. Je kan eventueel zelfs de wielen eraf halen om hem nog compacter te maken als je bijv op vakantie gaat en meer ruimte nodig hebt in de auto. Ook chill stukje onder de wagen om wat boodschapjes op te bergen en hij kan ook helemaal plat zodat je kindje kan liggen. Ik ben erg tevreden!

één jaar geleden

Als je het vliegtuig wil nemen met de buggy, zou ik zeker de yoyo aanraden. Een van de enige die mee aan boord mogen. Heb er spijt van dat ik die niet gekocht heb. Heb zelf de nuna travel en die is minder compact…

één jaar geleden

Ik heb een easywalker kinderwagen ik vind hem fantastisch! Ik ga zometeen ook zeker voor de easywalker buggy variant. Heb hem gezien op de negenmaandenbeurs. En hij is top inklapbaar

één jaar geleden

CAM! Relatief onbekend, maar ik ben echt super content, en is niet duur! Wij hebben hem gewoon bij babypark gekocht. Zoek maar is op! Is ook nog zo compact dat hij evt als handbagage mee mag, maar ik heb hem gewoon totaan de gate meegenomen.

één jaar geleden

Joolz aer, mega blij mee. Licht rh compact. Kind zit er comfortabel in en mag mee het vliegtuig in

één jaar geleden

Easywalker mini. Compact en licht. Is middenklasse qua prijs vaak ook in de aanbieding bij prenatal of wehkamp ofzo. Wij zijn er heel blij mee

één jaar geleden

Wij hebben de easywalker Miley. Heel fijn ding!