7 Reacties
één jaar geleden
Ik volg! Ooit soort gelijk topic geopend niet heel veel reacties gehad
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Ik volg! Ooit soort gelijk topic geopend niet heel veel reacties gehad
Blijkbaar zijn er weinig of weinig interesse in op dit forum 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Ik wil als ik iets luister rustig kunnen zitten. Maar dan val ik in slaap als ik iets luister 😂.
Dus podcasts zijn hier op het moment geen optie.
Anders had ik graag tips gegeven of gekregen! ;)
Ik probeer wel instagram en youtube over opvoeden te kijken.
En laatst "Jagen, verzamelen, opvoeden "gelezen. Mocht je van lezen houden, is dat echt een aanrader!
Ik heb nu "kinderen zijn geen puppy's" op mijn leeslijst staan. Ik weet nog niet wanneer ik daar aan toe kom. Hopelijk voordat hij gaat puberen.
één jaar geleden
Reactie op Papfles
Ik wil als ik iets luister rustig kunnen zitten. Maar dan val ik in slaap a ...
Ik heb dus ook niet echt een podcast tip..
Ik vond Jagen Verzamelen Opvoeden ook super interessant. ‘Kinderen zijn geen puppy’s’ ook gelezen, aanrader! Leest makkelijk.
‘Het goed in ons’ ook een leuk en interessant boek gericht op opvoeden.
Ben nu bezig in ‘De mythe van het verwende kind’ en als luisterboeken bezig met alles van Gabor Maté, echt zo interessant en toepasbaar op onze kids maar ook onszelf.
Telt een luisterboek ook? 😅 want dan is bovenstaande echt leuk allemaal.
één jaar geleden
Ik volg ook, maar helaas geen tips.
Ik vond jagen verzamelen opvoeden heel interessant. Maar na een tijdje was ik wel klaar mee hóe vaak de schrijfster wel niet zij dat ze nóóóit een baby/kindje hoorde huilen in de stammen waar ze verbleef. We toepasselijk qua tips en dergelijke.
één jaar geleden
Reactie op rileyK
Ik volg ook, maar helaas geen tips.
Ik vond jagen verzamelen opvoeden hee ...
Het raakt een beetje off-topic zo maar heeeelemaal mee eens! Ik las daar ook een beetje doorheen want ik vond dat ook irritant haha. En sommige stukken die zo ‘makkelijk’ werden afgedaan, het is niet altijd zo gemakkelijk. Maar wel mega interessant om te lezen over die culturen en sinds het boek doe ik álles samen met onze dochter en doet ze alles zelf (mits veilig) en mag ze klooien en dingen ‘fout’ doen. Ik ben veel minder bezig met entertainen en neem haar gewoon mee in mn dag. Geeft veel rust! Ze is zo trots dat ze alles mee mag doen en kan proberen, ik zie echt haar zelfvertrouwen groeien (in hoeverre dit kan op deze leeftijd).