28 Reacties

één jaar geleden

Reactie op IreneP93

Wat fijn zeg! Onze dochter is maandag geopereerd. Ook buisjes en neusamande ...
Na ongeveer 2 weken! En slaapt nog steeds door🤞. Hoe gaat het bij jullie?

één jaar geleden

Hebben jullie ook veranderingen in gedrag gemerkt? Ik ben heel benieuwd. Onze zoon wordt 15 mei geopereerd. Wij ervaren veel problemen met bijvoorbeeld verschonen, niet willen liggen op zijn rug. Moeilijke eter. Maar ook een mannetje die snel boos en gefrustreerd is. Ben even benieuwd of er meer ouders zijn die ook verschil merken in gedrag….

één jaar geleden

Onze dochter (17 mnd) is 28 maart ook geholpen, buisjes beiderzijds en neusamandelen verwijderd. Echter is het slapen nog net zo slecht als daarvoor en ze eet nu opeens ook heel slecht. Tot nu toe nog geen verbetering merkbaar helaas. Duimen maar dat het tijd kost en dat ze weer net zo'n makkelijker eter wordt als voor de operatie. 😬🤞🤞 Iemand ervaring met het veranderen van de smaak na deze operatie??

één jaar geleden

Reactie op ingie91

Hebben jullie ook veranderingen in gedrag gemerkt? Ik ben heel benieuwd. On ...
Onze dochter heeft geen negatieve verandering qua gedrag nadien gekregen. Nu moet ik wel zeggen dat het stukje niet willen blijven liggen tijdens verschonen bij ons al enige maanden zo is. Ene keer erger als anders en super frustrerend. Ik persoonlijk denk dat dit niets te maken heeft met de buisjes/de oren

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Bij onze dochter was dit ma een weekje. Maar nu moet ik wel zeggen dat dit ...
Jullie moesten terug… Hoe is dit afgelopen?

één jaar geleden

Wij hebben eindelijk een doorverwijzing gekregen. Wel zei de huisarts dat het mogelijk was dat we niet zoveel verschil zouden merken, aangezien onze dochter niet hele aanwezige oorontstekingen heeft. Maar desondanks merk ik precies wanneer er wat begint te rommelen… en krijgt ze er vaak ook koorts bij/van. Ik ben dan ook overtuigd dat wij wel verschil gaan merken. En zo niet, dan denk ik dat er verder gekeken moet worden, want dan speelt er volgens mij gewoon (ook) iets anders in had lijfje af. Maar goed. Begin mei hebben wij de ‘intake’ hoe lang zal het hierna nog duren?? Nu hoop ik alleen maar dat het beter wordende weer geen invloed heeft op het behandelplan van de kno arts (huisarts wilde wachten op beter weer, dan gingen de klachten waarschijnlijk vanzelf weg. Hoop niet dat de kno arts haar straks ook te gezond vind om te behandelen) Tot nu toe ben ik de hele winter elke maand een minstens een week thuis geweest vanwege een ziek kind. Tel daar nog een 2de kind bij op dat tussendoor ziek is geweest. En de inslag die het heeft op je eigen weerstand… Dan kunnen jullie wel raden hoeveel ik mijn collega’s gezien heb afgelopen periode🫣

één jaar geleden

Reactie op baby17en21

Jullie moesten terug… Hoe is dit afgelopen?
Het was gelukkig loos alarm, De buisjes zaten nog helemaal perfect en geen verstopping/ontsteking te zien. Het aan de oren zitten kan schijnbaar ook temaken hebben met doorkomende tandjes, niet lekker in het vel zitten, of moeheid. Na de afspraak zelf hebben wij onze dochter ook niet meer aan haar oren zien zitten dus bovengenoemde zou goed kunnen🙈

één jaar geleden

Reactie op baby17en21

Wij hebben eindelijk een doorverwijzing gekregen. Wel zei de huisarts dat h ...
Ik persoonlijk zou heel duidelijk zijn in je verhaal wat je als negatief hebt ervaren zowel voor je kindje als wat voor neven effect het op jou als ouder heeft. Het stukje huisarts zou ik overslaan dat is bijzaak en op dat moment niet belangrijk. Geef goed aan welke klachten je kindje heeft gehad en vanaf welke leeftijd. Uit onze ervaring was dit al voldoende informatie voor de KNO arts. Wij konden na die afspraak direct door naar het voorbereidingsplein en na 4 weken kreeg onze dochter haar buisjes