12 Reacties

5 jaar geleden

Hallo! Ik heb er ook last van. Ook geen idee wat ik er aan moet doen zonder zakjes te nemen.

5 jaar geleden

Hoi! Ik drink roosvicee pruimen, was voorheen roosvicee laxo!

5 jaar geleden

Roosvicee pruimen, gedroogde pruimen naast brood en fruit en veel water drinken!

5 jaar geleden

Reactie op Chantalk88

Hoi! Ik drink roosvicee pruimen, was voorheen roosvicee laxo!
Zal ik eens proberen dan! Hoeveel drink jij er zo ongeveer van??

5 jaar geleden

Je mag onbeperkt lactulose siroop drinken, kan je gewoon bij de appie halen. Heb ik op aanraden van mijn vk gekregen. Het werkt echt!

5 jaar geleden

Reactie op FO2021

Roosvicee pruimen, gedroogde pruimen naast brood en fruit en veel water dri ...
De twee laatste doe ik sowieso al extra. Enkel dat van de pruimen wist ik niet. Zeker eens proberen!

5 jaar geleden

Bij mij helpt sinaasappel(sap) of iets van linzensoep met veel citroensap, dit werkt echt binnen een uur bij mij!!!

5 jaar geleden

Als eerste in de ochtend een kiwi eten, voor je ontbijt. Werkt ook heel goed! (Wel even wennen aan de smaak 🙄)

5 jaar geleden

Reactie op Maeve Maurice

Zal ik eens proberen dan! Hoeveel drink jij er zo ongeveer van??
Ik drink het meestal gewoon als ik thuis ben.. maar ik verdun limo altijd heel erg want vind sterke limo niet lekker haha.. en beter een keer teveel naar de wc als niet gaan 👌🏼

5 jaar geleden

Heb altijd al lastige darmen gehad en was verbaasd over wat roosvicee pruimen best snel al doet! Neem ook psyllium vezels (veel bij drinken) en indd 2 kiwis sochtends op nuchtere maag met warm water. Maar roosvicee is het proberen waard!

5 jaar geleden

lijnzaad olie is ook eentje die goed werkt en heel gezond voor tijdens de zwangerschap. Wel de biologische want die werkt het beste en is het meest gezondst.

5 jaar geleden

Zo vervelend! Ik had er ook last van sinds week 7 ofzo, nu (bijna 12 weken) sinds een paar dagen over. Misschien hebben de dadels geholpen. En veel drinken!