6 Reacties
茅茅n jaar geleden
Dit is gewoon de overgang naar 1 dutje toe denk ik. Het is wel normaal dat het zo wisselt tussen 1 en 2 een aantal weken. Gaat vanzelf over naar 1 dutje als ze er aan toe zijn.
Hier ook al weken wisselend. Het is wat het is 馃槵
茅茅n jaar geleden
Wij bekijken het per dag. Als hij erg moe oogt, bieden we hem de ochtenddut aan. Niet dat hij die altijd pakt, maar goed.. de mogelijkheid is er.
Echt afbouwen doen we dus niet en als hij de ochtenddut niet doet slaapt hij tussen de middag 2,5u wat volgens mij prima is. Ik probeer er dan wel voor te zorgen dat er ongeveer 5 uren tussen zit.
Wakker worden -> 5 uurtjes later naar bed.
茅茅n jaar geleden
Hier bekijk ik het per dag en ligt er ook aan hoe laat hij in de ochtend wakker is. Denk dat je t zelf wel merkt als ze geheel over kunnen naar 1 dutje. Mijn zoontje red 1 dutje eigenlijk niet als hij er vroeg uit moet. Maar als ik vrij ben en hij wat langer kan slapen red die het prima. Soms wel iets eerder naar bed savonds.
茅茅n jaar geleden
Geen tips, wel herkenning! Hier zitten we er ook middenin. Ene keer 1 dutje andere keer 2. We volgen haar hier en dit betekent soms 鈥榮 avonds er wat eerder in of bij 2 er juist wat later in. Het is wel even zoeken, want soms komt het echt even niet lekker uit allemaal, maar haar wakker maken uit dutjes staat me zo tegen.
Ga aan de ene kant de 2 dutjes wel missen 馃檲 kon ik altijd lekker even mee slapen, andere kant wel meer tijd om iets te ondernemen buiten de deur.
茅茅n jaar geleden
Ja hier ook soms 2 dutjes en soms 1. Hangt van de nacht af, en van hoe druk ze zelf in de weer is.
茅茅n jaar geleden
Bij ons ligt het er aan hoe laat ze wakker wordt 鈥榮 ochtends. Als ik moet werken en ik haar 7.15 wakker maak, heeft ze wel een kort dutje nodig in de ochtend.
Op onze vrije dagen, als ze tussen 08.30-09.30 wakker wordt, dan niet. Dan gaat ze gewoon rond een uur of 13.00 naar bed.