14 Reacties

5 jaar geleden

Hier hetzelfde, ik eet dan vaak een beetje vloeibaar, dus yoghurt ofzo... het lastige vind ik als ik aan eten denk wordt ik misselijk, maar eten zelf lukt opzich wel..

5 jaar geleden

Ik kreeg van een vriendin de tip om als je de misselijkheid voelt opkomen of als het erger wordt, fruitella te eten. Ik was ook sceptisch want wie heeft er nou zin in zoet snoep als je misselijk bent maar ik heb het nu een paar dagen geprobeerd en ben er wel enthousiast over. Ligt er misschien aan hoe erg je er last van hebt en het zal vast niet bij iedereen werken maar wie weet heb je er iets aan.

5 jaar geleden

Nou het voordeel is wel, ik merk ook dat zoete dingen wel helpen, dat als het er wel weer uitkomt dat het fijner is om dat uit te spugen dan rijstwafels met kaas 馃槵

5 jaar geleden

Dank jullie wel! Ik ga het proberen. Hopen dat het helpt. Word er gek van, steeds dat kokhalzen. Maargoed, ik weet dat het voor een goed doel is, dus dat maakt het goed! Maar als het wat verlicht kan worden is het mooi meegenomen 馃檪

5 jaar geleden

Wellicht kan je kamille thee eens proberen om te drinken? Het zou de misselijkheid verminderen... kamille thee is voor zoveel dingen goed!

5 jaar geleden

Ja vreselijk irritant h猫, ik zit veel op het randje van net niet over m鈥檔 nek gaan en dan weet je op den duur ook niet meer of er 眉berhaupt wel iets helpt, dus ik heb m鈥檔 hoop gezet op het 2e trimester dat het dan over is 馃榿

5 jaar geleden

Gember thee is echt wel een verlichting vindt ik! Ik moet zeggen dat ik wel heel veel misselijk ben de hele dag door met spugen helaas.. Ik kijk hier nog even mee want normaal functioneren kan ik momenteel ook niet.

5 jaar geleden

Ja dat moet wel helpen ja, ja dan is het een kwestie van hopen dat je iets binnenhoudt qua voedingstoffen en ik merk wel dat het dan echt fijn is als je wel iets eet, dat het dan ook iets is wat er nog een beetje lekker uitkomt... vriendin raadde witte chocola aan... Maar wat vervelend voor je!

5 jaar geleden

Dextro helpt bij mij, vooral smorgens vroeg na het uit bed komen, het ligt nu standaard op m鈥檔 nachtkastje

5 jaar geleden

Ik heb van alles geprobeerd, uiteindelijk toch medicatie gevraagd gisteren bij de huisarts en het werkt. Ik ben voor het eerst in weken eindelijk niet meer beroerd. Als het echt niet weggaat na van alles te hebben geprobeerd en de misselijkheid blijft zo hevig dat je ervan afvald, kan de huisarts je helpen.

5 jaar geleden

Ik had mijn verloskundige om raad gevraagd. Ze gaf aan om voor het opstaan iets te eten in bed. Crackertje of beschuit of iets dergelijks. Gember thee drinken. En als dat allemaal niet gaat, medicijnen vragen aan de huisarts voor de misselijkheid. Heel veel succes!

5 jaar geleden

Ik heb smintjes naast mijn bed staan. Die stop ik dan snachts in mijn mond als ik misselijk wakker wordt. Een beetje suiker helpt dan blijkbaar bij mij wel iets.

5 jaar geleden

Medicatie! 馃槄 navalit neem ik 馃憤馃徎 succes