Hoi allemala
Hebben jullie tips voor een cake smash??
De fotograaf komt bij ons thuis
Wij zorgen zelf voor een taartje en ballonnen, her is over een week of 3 dus we zijn benieuwd naar tips.
Wat qua kleding?
Wat is handig verder?
Ballonnen?! Thema? Geen idee nog Hahah
Leuk, wij over een uurtje thuis een cakesmash. Wij hebben een licht roze achtergrond en doen der in een licht roze romper of misschien een pastel zomer jurkje. Dat blote vind ik juist schattig. Eventueel heb ik wat ballonnen die ik kan opblazen maar juist als je alles eromheen rustig houdt dan gaat het echt om t kindje en de taart. Ik heb voor een nude taartje gekozen met wat toefjes in lichte kleuren bovenop. Ik zal de resultaten delen haha. Ze zit al dagen niet echt in der hum dus ik hoop dat ze t wel leuk gaat vinden. Onze fotograaf is als extra oma voor der dus gelukkig kan het daar niet aan liggen. 🙈😊
Wij hebben gekozen voor een rustige cakesmash, vooral omdat het nu echt om het kindje en de taart gaat en zij niet heel erg afgeleid werd door allemaal andere tierelantijntjes.. Wij hadden hem wel buiten in een natuurgebied dus wel wat "dikker" aangekleed met een lange mouwen tulejurk en maillot 😊
Ik ben naar een fotograaf geweest. Mijn zoontje kroop hele tijd rond 🤣 reserve kledij voor jezelf is een tip die ik had willen weten. Neem iemand mee die je kan helpen zodat je zelf ook geniet van dit moment.
Beetje een gekke vraag misschien.. Maar zo'n cake smash doe je dus niet op ...
Ja, tis echt een aparte afspraak/fotoshoot. Sommige gebruiken het om er een uitnodiging voor de 1e verjaardag van te maken en sommige omdat ze het gewoon leuk vinden om te hebben. Ik ga de foto's posten op haar 1e verjaardag. 🙈🥰
Wij hebben deze afgelopen zondag gehad, ook thuis en zelf gezorgd voor grotendeels de balonnen en decoratie. Gister een sneekpeak toegestuurd gekregen en tot nu toe heel blij met het resultaat 😁
Tip. Bij de hema heb je kleine springvormen en bak een biscuittaart (is luchtiger en zachter). Simpel botercreme eromheen en wat strooisels.
Deze taart heb ik zelf gemaakt. Binnenin besmeerd met jam. Was een groot feest voor hem!
Wij hebben het ook thuis gedaan. Hebben gekozen voor een witte onder en achtergrond. Een leuke slinger en verder niet te druk. Te veel afleiding werkt niet met een kindje van 1🙈🙈😂 maarja zo is het bij ons dus gedaan: