25 Reacties

2 jaar geleden

Leuk, wij over een uurtje thuis een cakesmash. Wij hebben een licht roze achtergrond en doen der in een licht roze romper of misschien een pastel zomer jurkje. Dat blote vind ik juist schattig. Eventueel heb ik wat ballonnen die ik kan opblazen maar juist als je alles eromheen rustig houdt dan gaat het echt om t kindje en de taart. Ik heb voor een nude taartje gekozen met wat toefjes in lichte kleuren bovenop. Ik zal de resultaten delen haha. Ze zit al dagen niet echt in der hum dus ik hoop dat ze t wel leuk gaat vinden. Onze fotograaf is als extra oma voor der dus gelukkig kan het daar niet aan liggen. 🙈😊

2 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een rustige cakesmash, vooral omdat het nu echt om het kindje en de taart gaat en zij niet heel erg afgeleid werd door allemaal andere tierelantijntjes.. Wij hadden hem wel buiten in een natuurgebied dus wel wat "dikker" aangekleed met een lange mouwen tulejurk en maillot 😊

2 jaar geleden

Ik ben naar een fotograaf geweest. Mijn zoontje kroop hele tijd rond 🤣 reserve kledij voor jezelf is een tip die ik had willen weten. Neem iemand mee die je kan helpen zodat je zelf ook geniet van dit moment.

2 jaar geleden

Waar kopen jullie die leuke “one” of een” ?

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Leuk, wij over een uurtje thuis een cakesmash. Wij hebben een licht roze ac ...
Met m'n telefoon achter de fotograaf gemaakt. 🙈

2 jaar geleden

Beetje een gekke vraag misschien.. Maar zo'n cake smash doe je dus niet op de verjaardag zelf? Maar pak je een ander moment (zonder visite) voor?

2 jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Beetje een gekke vraag misschien.. Maar zo'n cake smash doe je dus niet op ...
Ja, tis echt een aparte afspraak/fotoshoot. Sommige gebruiken het om er een uitnodiging voor de 1e verjaardag van te maken en sommige omdat ze het gewoon leuk vinden om te hebben. Ik ga de foto's posten op haar 1e verjaardag. 🙈🥰

2 jaar geleden

Wij hebben deze afgelopen zondag gehad, ook thuis en zelf gezorgd voor grotendeels de balonnen en decoratie. Gister een sneekpeak toegestuurd gekregen en tot nu toe heel blij met het resultaat 😁

2 jaar geleden

Nogmaals de vraag, waar kopen jullie die one?

2 jaar geleden

Reactie op Oort

Ik had 'm niet maar ik zag losse letters grotere van 20cm ofz van karton bij de xenos daar zou je m mee kunnen maken

2 jaar geleden

Reactie op Oort

Ik heb via een website het slingertje one today gekocht. Is wel altijd in t goud maar de foto's zijn te leuk 😍

2 jaar geleden

Ik heb niet teveel achtergrond gebruikt. Moest af en toe wel eens zijn handjes in de taart duwen zodat jij er aan wende :p

2 jaar geleden

Ik heb niet teveel achtergrond gebruikt. Moest af en toe wel eens zijn handjes in de taart duwen zodat jij er aan wende :p

2 jaar geleden

Wij hebben het buiten gedaan, er was helaas geen normale slagroomtaart meer🤣 dus werd het chocolade 🤣

2 jaar geleden

Tip. Bij de hema heb je kleine springvormen en bak een biscuittaart (is luchtiger en zachter). Simpel botercreme eromheen en wat strooisels. Deze taart heb ik zelf gemaakt. Binnenin besmeerd met jam. Was een groot feest voor hem!

2 jaar geleden

Reactie op Oort

Waar kopen jullie die leuke “one” of een” ?
Ali express besteld en super tevreden

2 jaar geleden

Sorry ik dacht dat je kleding bedoelde 😂 te snel gelezen 🙈

2 jaar geleden

Wij hebben het ook thuis gedaan. Hebben gekozen voor een witte onder en achtergrond. Een leuke slinger en verder niet te druk. Te veel afleiding werkt niet met een kindje van 1🙈🙈😂 maarja zo is het bij ons dus gedaan:

2 jaar geleden

Reactie op alyssa03

Wij hebben het ook thuis gedaan. Hebben gekozen voor een witte onder en ach ...
En dit was haar outfit☺️

2 jaar geleden

Resultaat van onze shoot! Moest de foto wel knippen, in de breedte kon hij hem niet uploaden. 😔 maar dit is t geworden 😍