9 Reacties

één jaar geleden

Ik heb deze gehaald, mijn zoontje deed het ook en nu krijgt die het niet meer voor elkaar

één jaar geleden

Reactie op Mnonniejj

Ik heb deze gehaald, mijn zoontje deed het ook en nu krijgt die het niet me ...
Is dit niet hetzelfde principe als de Amerikanen hebben? De reden dat die amerikaanse chestclips hier niet zijn toegestaan is omdat het bij een botsing veel inwendig letsel kan veroorzaken volgens mij. Als ik mijn dochter in haar autostoel zet en vastmaak dan is er geen ruimte voor haar om haar armen eruit te halen. Wellicht moeten de gordels een stuk strakker?

één jaar geleden

Owja bij fietsstoeltje precies hetzelfde probleem. Ga wel even zoeken naar zo'n gordelclip die hij absoluut niet open krijgt. Want hij ziet het als een uitdaging om zo'n ding los te maken.

één jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Is dit niet hetzelfde principe als de Amerikanen hebben? De reden dat die a ...
Waarom verkopen ze die dan in Nederland? Ik heb ze op het alle straks aangetrokken, hij zat echt helemaal klem zeg maar en nog kreeg die het voor elkaar. Kinderen zijn er slim in

één jaar geleden

Deze hack heb ik eens voorbij zien komen op insta! Deze doe je dan om beide bandjes op de borst en als goed is krijgen ze het dan niet meer van de schouders af

één jaar geleden

Iemand hier soms ervaring mee? Armpjes moeten dan niet vast, maar kindje zit vast door het kussen

één jaar geleden

Schouderbandjes moeten ook hoog genoeg zitten (boven schouders). Anders wurmen ze zich er ook gemakkelijker uit omdat ze snel afzakken. En uiteraard flink strak aantrekken, moet strakker dan je denkt...

één jaar geleden

Reactie op Mnonniejj

Ik heb deze gehaald, mijn zoontje deed het ook en nu krijgt die het niet me ...
Deze heb ik ook en mijn dochter komt hier nog prima onder uit🤣

één jaar geleden

Hier ook al struggle sinds ze anderhalf is ofzo denk ik. Stukjes banaan geven tijdens het rijden of een boterham is het enige wat helpt.