Hi oktober mama’s. Onze kindjes zijn bijna twee en een half en nu lijkt het tijd om bepaalde dingen te veranderen. Mijn dochter is nu bijna 2j 4m en ik hoor graag hoe jullie dit hebben gedaan/gaan doen.
Potje plassen doet ze nu al heel goed. Overdag als ze thuis bij mij is, draagt ze geen luier en heb ik de pot in de woonkamer staan, dan gaat ze zelf. Poepen gaat nu ook goed. De overgang met slaapjes vind ik lastig, wel of geen luier dan? En hoe doe ik dot met de opvang? Geef je gewoon aan dat ze geen luier meer draagt?
De speen is ook nog een ding. Overdag helemaal niet mee bezig maar om in slaap te vallen heeft ze hem echt nog nodig. Hoe hebben jullie hier een einde aan gemaakt? Probeerde haar vandaag in de middag zonder in bed te leggen en het was 5 minuten schreeuwen dus dit is het niet ahha.
Dan overgang naar groot bed. In mei komt er een nieuwe baby, en het lijkt me fijn als ze dan gewoon gewend is aan een open bed zonder te veel moeite. Ik heb een overgang bed, en wil het gaan proberen door gewoon de spijlen eraf te halen voor nu. Nog tips om dit goed te laten verlopen?
Alvast bedankt!!!