11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon van die plakdingen van de Hema. Tot nu toe blijft het zitten! Al onze verlengsnoeren hebben we dus vervangen voor kindveilige opties.

2 jaar geleden

Wij hebben die van de gamma. Is met plakkertjes, goed spul!

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon van die plakdingen van de Hema. Tot nu toe blijft het zit ...
Die van de Hema zijn er bij ons al vanaf gevist door zoonlief 馃檲

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon van die plakdingen van de Hema. Tot nu toe blijft het zit ...
Welke zijn die kindveilige opties ? Ik heb overal verlengsnoeren en moet ze de heel tijd uit de stekers trekken

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Die van de Hema zijn er bij ons al vanaf gevist door zoonlief 馃檲
Ooh nee! Dus afwachten tot madam dat doorkrijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Welke zijn die kindveilige opties ? Ik heb overal verlengsnoeren en moet ze ...
Ik zou het wel even aan mijn partner vragen die heeft ze besteld.

2 jaar geleden

Ooh nee! Dus afwachten tot madam dat doorkrijgt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er weer een nieuwe op heb geplakt in de hoop dat die iets beter blijft zitten en ik ben nu iets alerter op waar hij allemaal heenkruipt. Tot nu toe zitten ze er al weer een tijdje op馃槄

VRIEND

2 jaar geleden

Al onze stopcontacten zitten laag aan de grond, bij niet gebruikte hebben we deze doppen, enige nadeel je moet ze openen met sleutel, dus kan ze echt niet even snel gebruiken, maar wel veilig 馃榿 en de anderen hebben die plakkers,vooralsnog heeft ze gelukkig toch geen interesse dus zit nog goed https://www.bol.com/nl/nl/p/stopcontact-beschermer-set-kinderbeveiliging-stopcontactbeschermers-beveiligers-stopcontactbeveiliger-12x/9200000082868196/?Referrer=ADVNLGOO002063-G-139636893513-S-1681301398301-9200000082868196&gclid=EAIaIQobChMI2I-A0LS4-wIVTvF3Ch2aWQPnEAQYAyABEgL0bfD_BwE

2 jaar geleden

Wij hebben, alleen op haar kamertje, speciale stopcontacten geplaatst waar de gaatjes van afgesloten worden als er niks in zit. Het is wel lastig iets erin te krijgen als volwassene. Maar als je eenmaal doorhebt hoe dan gaat t prima.