4 Reacties

één jaar geleden

Ik snap je vraag niet helemaal want toy rotation betekent gewoon dat je het speelgoed wat je hebt niet allemaal tegelijk aanbiedt maar dus de helft bijvoorbeeld in de kast opbergt en over een poosje wisselt. Dus elk speelgoed is daarvoor geschikt. Ik zou je wel adviseren minder neer te zetten, dit kastje oogt al erg vol en het idee is juist om beperkt aan te bieden.

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Ik snap je vraag niet helemaal want toy rotation betekent gewoon dat je het ...
Het zijn maar 8 dingen dus zoveel is het niet. En de vraag was meer of mensen nog leuke ideeën hadden voor speelgoed (algemeen) want dan in de kast kan, wellicht tips voor open einde speelgoed.

één jaar geleden

Ons zoontje maakt graag puzzels, speelt graag met autootjes/blokken/duplo/kid knex. Ook kleien/kleuren/verven/stickers plakken vindt hij erg leuk! Wellicht zit hier iets bij?

één jaar geleden

Pannetjes en houten lepels Fruit snijden Winkel mandje met ingrediënten Speelrijst of speelzand Sorteer boom en ringen (grimm’s) Knikkerbaan/ballen aan (haba) Vormenstoof Schleich diertjes Garage + auto’s Houten blokken (eichhorn heeft leuke met ook een geluidje erin, is weer leuk voor 1 jaar) Stapeltoren/blokken (groot little dutch of klein mushi) Grimm’s stapeltoren Kan je hier wat mee?