8 Reacties

4 jaar geleden

Hello! Ik wil wel graag een traktatie meegeven maar ik heb totaal geen idee of inspiratie.. ik kijk gezellig mee mocht er hier leuke ideeën voorbij komen

4 jaar geleden

Jaa!! Dat is voor de Kids zo leuk. Mijn jongens zijn 6 en 8 jaar. Ze gaan kleine flesjes met mini spekjes trakteren in de klas (school wil normaal gezond, maar dit kunnen ze meenemen naar huis en is dus toegestaan) Bij de bso gaan ze trakteren op soesjes en minitompouce. De soesjes doop ik met het kopje in gesmolten witte chocolade en dan in de muisjes. De tompouce krijgt aan de zijkanten de muisjes. Ik ga dit van te voren maken en invriezen. Dan kunnen we het op de dag zelf smorgens eruit halen, kan het bij de vso ontdooien en kunnen ze smiddags bij de bso uitdelen bij het drinken

4 jaar geleden

Denk dat wij zoiets gaan doen voor het kdv (mits het mag qua traktaties).

4 jaar geleden

Hey, mijn foto kwam er niet bij. Soepstengels met muisjes :).

4 jaar geleden

Ik denk geboortekoekjes. Deze worden vaak apart verpakt en ik weet niet of dit nog steeds moet ivm Covid (denk het wel). Ze moeten koekjes ook verplicht mee naar huis ivm gezonde voedingsbeleid dus dan is apart verpakt ook wel fijn. Neem ook liever geen risico voordat er dadelijk twee brullende trotse broertjes niks mogen meegeven.

4 jaar geleden

Deze beertjes besteld, past een rozijnendoosje in (voor kdv)

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op roos-a

Deze beertjes besteld, past een rozijnendoosje in (voor kdv)
Wat leuk! Waar heb je die besteld?

4 jaar geleden

Reactie op Mmegan

Wat leuk! Waar heb je die besteld?