44 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben bezig met deze traktaties. Boekjes zijn van de action, diertjes nageknutseld van papier en daarachter een liga-koek geplakt. Ingepakt in een folie met een lintje en ballonnetje ☺

3 jaar geleden

Ik heb kleine uitdeel boekjes op bol.com gekocht. 😁

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

Wij zijn ook al bezig met de traktaties hebben bij de action van die cadeauzakjes gekocht. En voor iedereen kindje doen we daar een bellenblaasje, badeendje en doosje rozijntjes in. Voor de leidsters wil ik miss een doos celebrations kopen maar die kan ik de dag zelf pas halen anders eet ik ze zelf op🙈 en moet dat dan dus niet vergeten

MOD

3 jaar geleden

Voor de kindjes kleine uitdeel boekjes en wil er nog iets bij doen. Denk iets van baby koekjes (horizontale groep, 0 tot 1.5 jaar). Voor de leidsters sowieso wat lekkers!

3 jaar geleden

Oh jeej Ik weet nu al dat ik zo n loedermoeder ga zijn met traktaties 🙈 zal er ook eens over na gaan denken!

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft voor zn eerste verjaardag knijpfruit met gepersonaliseerde wikkel getrakteerd

3 jaar geleden

Reactie op F-8

Oh jeej Ik weet nu al dat ik zo n loedermoeder ga zijn met traktaties 🙈 za ...
Hahaha, ik ook hoor. Ik had ook echt zo iets van, hij maakt er toch nog niks van mee. Maar daar aan tegen zijn zulke foto’s ook wel weer heel erg leuk voor later. Ik kwam ergens anders tegen dat diegene een boek voor in de boekenkast had gegeven. Blijf dat ook nog een leuk idee vinden.

3 jaar geleden

Reactie op F-8

Oh jeej Ik weet nu al dat ik zo n loedermoeder ga zijn met traktaties 🙈 za ...
Haha dit dus 😂 ik lees de topics wel maar dan leg ik het weer naast me neer en doe ik er niks mee….

3 jaar geleden

Ik heb na dit topic te zien gisteren bij de Hema verschillende houten taartjes besteld om te ‘trakteren’, is gelijk een speelgoedje. Ik las dat als tip in een ander topic, vond het een heel leuk idee. Ik pak het gezellig in met een roltong er bij. Als ik zin heb wil ik nog zelf danslintjes maken, maar laat ik realistisch blijven dat die kans klein is 😬.

3 jaar geleden

Ik heb van de zomer bij Kruidvat voor 75cent een hele grote doos met stoepkrijt gekocht. Deze wil ik per 2 in een folietje pakken en dan iets van een speeltje en een roltoetertje er bij. Vind t altijd een beetje stom als mijn dochter een traktatie van andere kinderen krijgt en ze mag dit niet hebben door allergieen vind ik zonde. Kan je beter iets kopen waar ze mee kunnen spelen. (Mijn mening en ervaring) Voor de leidsters ga ik een boek kopen voor op de groep en een doosje chocolatje's bij de bakker. Mijn dochter zit op een babygroep. Gaat hierna naar een verticale groep 1-4

3 jaar geleden

Ik overweeg de jungle dierenset van de Hema te kopen en dan per stuk met een knijpfruitje in te pakken! Mmm maar de houten taartjes zijn ook heel leuk. Oké..Ik heb nog een maand om te beslissen 😉

3 jaar geleden

Ik heb tasjes ingepakt met uitdeelboekjes van Gonnie, samen met een bellenblaas en rozijntjes. Ook vooral gefocust op spelen en niet op eten. Hier een verticale groep van 0 tot 4.

3 jaar geleden

Wij hebben bij de geboorte een koekjesstempel met de naam van onze zoon laten maken, we gaan nu terug koekjes bakken denk ik. De uitdeelboekjes vind ik ook wel een heel leuk idee! Bellenblaas is hier ook altijd een succes. Verder vind ik het meestal zonde als er ‘speelgoed’ wordt getrakteerd want dit zijn bijna altijd plastic speeltjes met te kleine (gevaarlijke) onderdelen (zoals een race autootje of mini botsbal of zo), en die belanden bij ons in de vuilbak… dat snap ik nooit want de crèche is bij ons tot Max 2,5 jaar en dat speelgoed is niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar 🙈

3 jaar geleden

Ik geef z'n favoriete zwart wit boekje aan de groep. (Babygroep). En voor de juffen zet ik wat lekkers in de keuken neer

3 jaar geleden

Wij hebben ook een groepje van 0-4, geven uitdeelboekjes aan de baby’s en stoepkrijt aan de grote kindjes. Ben nog aan het nadenken om wat lekkers voor de leidsters te maken.

3 jaar geleden

Wij hebben dit geknutseld

3 jaar geleden

Mijn dochter gaat hierop trakteren, zit ook nog een roltoetertje in

3 jaar geleden

Dit is het hier geworden. Ze gaat naar een gastouder met kinderen die variëren in leeftijd van 1 tot 5.

3 jaar geleden

Dit is het uiteindelijk geworden