11 Reacties

2 jaar geleden

Ik zag op bol soort van hofje trap hek beetje raar uit leggen maar dat zou je om de trap heen kunnen zetten

2 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ik zag op bol soort van hofje trap hek beetje raar uit leggen maar dat zou ...
Klopt had ik ook gezien maar die stukken zijn best lang. Dan steeds die erg uit😅 Bedankt voor het meedenken😁

2 jaar geleden

Zou zo’n traphekje “zonder te boren” passen? Dat je hem inderdaad iets hoger doet?

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook (bijna alle jaren 80 huizen trouwens). Ze zijn wel duur van BabyDen maar perfect voor de trappen. Ik had er 2 nodig, ook voor de trap naar zolder toe. Van de trap op de 1e naar beneden toe heb ik het klemhekje van Babyden. Alles via marktplaats (in 3e gekocht) en zo samengesteld. Was ik nu 80 kwijt ong ipv 400. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Wij hebben dit ook (bijna alle jaren 80 huizen trouwens). Ze zijn wel duur ...
Je kan dus ook aan het uiteinde van waar bij ons de muur zit ook zo'n hoekje samenstellen. Je kan hem helemaal zelf regelen dus dat is fijn!

2 jaar geleden

Wij hebben het hekje op de tweede trede. Hij gaat wel vaak op de eerste trede staan maar kan daar inmiddels prima weer van af stappen zonder vallen

2 jaar geleden

Babydan! Je kunt ze een berichtje met afmetingen en foto's sturen. En dan denken ze met je mee. Dit is hun website: www.traphekjes.nl

2 jaar geleden

BabyDen, wij hebben een dubbele trap en een beetje uitsteek maar echt perfect... kost wel wat maar is echt heel degelijk en makkelijk monteerbaar! Je kan hem zelf helemaal samenstellen wat echt ideaal is!

2 jaar geleden

Wij hebben thuis het traphekje ook op de eerste trede. Ze klimt daar wel op ja, niet ideaal maar andere mogelijkheid was er niet

2 jaar geleden

Babydan kan er idd omheen, hebben wij met een ander soort trap (jaren '70 huis). Ik zou eerst onderzoeken of een recht traphekje past: goedkoper en veel kleiner.

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Babydan! Je kunt ze een berichtje met afmetingen en foto's sturen. En dan d ...
Dank je wel!