12 Reacties

één jaar geleden

Bedoel je niet het Flisat tafeltje? De Trifat kan ik niet 😬. Ik volg een sensorisch-spel pagina en daar zijn ze erg fan van het tafeltje! Hij lijkt me zelf ook handig, ik vind ‘m alleen zo lelijk ogen 🙊

één jaar geleden

Ziet er echt heel handig uit! Geen ervaring

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Bedoel je niet het Flisat tafeltje? De Trifat kan ik niet 😬. Ik volg een s ...
Haha ja die bedoel ik! Geen idee waar die andere 'naam' vandaan kwam :) Ik vind 'm idd ook niet zo mooi.... maar alles voor je kind hè haha;)

één jaar geleden

Ik heb hem ook😝

één jaar geleden

Welke pagina volg je ? 😄

één jaar geleden

Reactie op Mommyb93

Welke pagina volg je ? 😄
‘sensorisch spel en spelen met loose parts’ op Facebook. Dat soort pagina’s zijn de enige reden dat ik mn profiel nog heb haha. Echt leuk voor inspiratie!

één jaar geleden

‘sensorisch spel en spelen met loose parts’ op Facebook. Dat soort pagina’s ...
Leuk! Bedankt voor je reactie!

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Ik heb hem ook😝
Zo ziet het er toch wel erg leuk uit! Positief ook over of dingetjes waarvan je zegt: hmm.. kan me voorstellen dat tekenen lastig gaat met die gleuven in het tafelblad...? Gebruik je ook bakken eronder?

één jaar geleden

Reactie op Whats In A Name

Zo ziet het er toch wel erg leuk uit! Positief ook over of dingetjes waarva ...
Ik heb een dik rol papier op de muur hangen. Dus van die gleuven merk je niet zoveel. Die bakken heb ik er ook in die vul ik soms met sensorische spelletjes of kinetisch zand daar kan hij dan met autootjes overheen rijden. Ik zoek op pinterest vaak inspi onder de zoekterm “flisat table sensory play” of “ flisat table ideas”☺️

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Ik heb hem ook😝
Zit hij daar ook al echt aan? Ik wil op termijn een tafeltje. Maar nu met een keukentje, speelkist waar ze met speelgoed op speelt en een speelmat + pikler driehoek vind ik mn woonkamer wel even vol genoeg qua speelgoed 😂. Onze dochter is fysiek zo druk dus ik zie haar ook echt nog niet aan een tafeltje spelen…

één jaar geleden

Zit hij daar ook al echt aan? Ik wil op termijn een tafeltje. Maar nu met e ...
Zitten nog niet de stoeltjes zijn nog wat hoog. Hij staat wel vaak aan de tafel zeker als er “leuks” in de bakken zit. Hij speelt nu vooral nog met zijn keukentje en autootjes

één jaar geleden

Wij hebben een buiten keukentje, met van die losse inzet bakken. Ideaal. Op die manier houden we de rommel buiten 🙈 ik heb wel 2 buiten kinderen, die gerust in de regen buiten spelen. Ene keer zit er sop in, dan schuim, modder, ijsblokjes etc etc