7 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de hele voorkant eraf gehaald alleen nog het normal zit vlak is er nog..

één jaar geleden

Ik zie wat typfouten. De vraag of het gek zijn zijn om nu een tuigje te gebruiken ? Hi is heel erg lang niet meer gewend en zou het niet fijn vinden maar aan de andere kant vind zo gevaarlijk dat hij de heel tijd stunts zit te proberen ☹️ lastig

één jaar geleden

Wij hebben de voorkant van de stoel er een tijdje terug afgehaald zodat hij er zelf in en uit kan

één jaar geleden

Mijn kind ging al rechtstaan nog voor ze goed kon lopen. Dus ja. Wij gebruiken hem nog

één jaar geleden

Wij hebben alles eraf gehaald… zo kan hij er zelf op en af klimmen! Ik vind dus idd dat onze zoon het zelf moet leren… Natuurlijk is het nu nog wel eens een strijd dat ie moet blijven zitten😅😂 maar gelukkig is die van ons dol op eten, dus zolang zijn bordje vol is dan blijft ie wel aan tafel…

één jaar geleden

Jazeker gebruiken we die nog, hij mag zelf op de stoel klimmen en zit ook niet altijd vast, maar voor ieders veiligheid beter hier als we hem soms wel vast kunnen zetten. Beter dan de gekke capriolen die ie soms uithaalt!

één jaar geleden

Reactie op BRLN050

Jazeker gebruiken we die nog, hij mag zelf op de stoel klimmen en zit ook n ...
Ja precies hij is al een paar keee gevallen omdat ik min omdraait en klim vanauit de tafel stoel naar de eettafel en nog anderen capriolen 😖