10 Reacties

één jaar geleden

Rozijntjes, eierkoek, fruit, knijpfruit zakje, crackertjes

één jaar geleden

Maisvingers, tomaatjes, paprika, rozijntjes, fruit.

één jaar geleden

Banaan, peer, sinaasappel, appel, mango, avocado en bananenpannekoek

één jaar geleden

Komkommer is hier een grote hit. Ze gaat nu ook even door een 'ik wil geen broodkorstjes- fase' dus die bewaar ik en krijgt ze tussendoor. Dan ineens wil ze ze wel 🫠

één jaar geleden

Reactie op MC6

Komkommer is hier een grote hit. Ze gaat nu ook even door een 'ik wil geen ...
Haha heel herkenbaar op het moment, mijn dochter voert ons de korstjes 😅

één jaar geleden

Reactie op Bosje02

Haha heel herkenbaar op het moment, mijn dochter voert ons de korstjes 😅
Hahahaha

één jaar geleden

Maiswafel, beschuit, knijpfruit, eierkoek, crackertjes, maisvingers, fruit, rozijntjes, koekje, in het weekend halen we vaak vietnamese loempia’s en dan eet ze er ook gewoon 1

één jaar geleden

Wat we geven is meestal de ‘standaard’ dingen. Wat hieronder ook al genoemd is. Echter wilt ze vooral niet wat ze krijgt, maar wat haar zus eet. Dus vaak verruilt ze de maisfingers voor echte chips. Rijstwafels en soepstengels vind ze wel nog steeds lekker. (Die eten we zelf ook gerust natuurlijk) Verder qua koekjes, Lange vinger, kaakjes… maar in uitzonderlijke gevallen gaat er ook een halve mergpijp in. Hier maakt het dus vooral uit, wat heb je (of de visite) zelf. Want ze wilt hetzelfde (en lust alles)

één jaar geleden

Verder groentes zoals snoeptomaatjes (door 4 en gesneden) En fruit (aardbei is favoriet, zelfs nu)

één jaar geleden

Op de insta pagina van Kleinebuikjesvullen staan hele leuke en makkelijke recepten. 1x wat dingen aanschaffen en je kan veel variëren.... ik maak vaak een muffin met havermout en banaan. Maar geef ook gewoon wat tomaten, liga koekjes, fruit te snacken