7 Reacties
9 maanden geleden
Hier een zoontje van ook bijna 2,5 en een baby van december. Natuurlijk weet je nooit hoe een kindje reageert maar bij ons was het alleen de eerste avond in het ziekenhuis even wennen. Nu is ie gek op z’n broertje. Kusjes, mee flesje geven etc.
Belangrijkste lijkt mij om de aandacht te verdelen en ook momentjes 1 op 1 met grote broer te hebben en ook bijv uitleggen dat je de baby even eten moet geven en misschien hem er ook bij betrekken
Dat helpt bij ons en ja er zijn momentjes dat je even gefrustreerd is als ik bijv baby fles geef en hij wil ook iets maar dat zijn gelukkig maar momentjes.
Komt allemaal goed 😊
9 maanden geleden
Onze dochter was 1 jaar en 5 maanden toen haar twee broertjes kwamen en het is eigenlijk meteen goed gegaan. Natuurlijk wel eens wat lastige momentjes, maar ze sliepen in het begin zoveel dat ze er rustig aan kon wennen en er was alsnog heel veel aandacht voor haar.
9 maanden geleden
onze dochter was 2j en 3m toen onze zoon is geboren vorige maand. wij merken eigenlijk niks qua jaloezie! ze is super zorgzaam en heel trots op haar broertje. tuurlijk als ze doorheeft dat ik met ons zoontje bezig ben (vooral voeding) gaat ze testen hoe ver ze kan gaan, maar ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ze het super goed doet
9 maanden geleden
Hey, hier lang hetzelfde gehad dus herkenbaar. Dochter ook bijna 2,5j en wij gaan voor een tweede gaan.