27 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies het zelfde ! Die kleine dingen waar je zo om kan lachen . Als ze wakker wordt en je komt de kamer in grote glimlach heel vrolijk . Die gekke dingen als ze eet en denkt echt wat naar binnen te krijgen maar ondertussen de helft uit der handje valt . Het zitten en nu ook proberen te gaan optrekken aan dingen het is echt genieten !!!

2 jaar geleden

Heerlijk dit!! Wij zijn ook echt van die ouders die de hele dag door zeggen tegen elkaar hoe mooi ze is, hoe goed ze is “gelukt”, ze is zo leuk, oh man ben zo verliefd, ze is zo blij enz enz enz 😅😅 Helemaal nu ze kruipt, ons zelf opzoekt voor een knuffel en papa en mama zegt. Vandaag met ons drietjes naar de stad geweest, ze lacht echt naar iedereen. Nou zitten wij daar weer met onze trotse koppen🙋🏼‍♀️ Maaaar andere realiteit. Om een uur later met handen in het haar naar beneden te komen met de boodschap: “afwisselen” als ze wéér eens niet wil slapen. 🤷🏼‍♀️ en wanhopig tegen elkaar zeggen “wat is er toch met ons kind”

2 jaar geleden

Ow té leuk dit 🥹🥹🥹, ook om van anderen te lezen. Het zijn hier ook de kleine dingen: - Als ze ineens heerlijk tevreden zelf speelt; bij haar kast al haar kartonnen boekjes één voor één uit de kast smijten, ze open slaat en dan heel random keihard lacht in zichzelf - Als ze aan de salontafel staat en je haar ziet denken ‘mmm ik ga die kant op’ en dan heel hard loopt/waggelt en gilt van plezier - Als ze iets leuk/schattig vindt dan knijpt ze haar ogen samen en trekt haar neusje op als een konijntje. Dat gebeurt bij het zien van een baby of diertjes in een prentenboek, maar ook bij de oven of de luchtzuiveraar 🤷‍♀️😂

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Heerlijk dit!! Wij zijn ook echt van die ouders die de hele dag door zeggen ...
Okee ja, dat laatste wat je schrijft gebeurt hier ook hoor 😅😅

2 jaar geleden

Och, ik weet precies wat je bedoelt. 100x per dag denk ik, dit heeft mijn grootste verwachtingen overtroffen. Hoe bestaat het dat je zo verliefd kan zijn op je kind. Ik moet me ook echt inhouden tegenover vrienden en bewust andere onderwerpen aansnijden want ik kan m'n geluk niet op en wil er het liefste de hele dag over praten.🥰 Elke glimlach.. Het dag zwaaien naar iedereen. Het huis door kruipend en aan mijn broekspijp trekken als ze gedragen wilt worden. Vervolgens zo'n armpje in je nek.. Niet te doen, zo cute❤️

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Heerlijk dit!! Wij zijn ook echt van die ouders die de hele dag door zeggen ...
Oh dat is zeker ook de andere kant ja! “Wat doen we in hemelsnaam mis dat ze nu weer niet gaat slapen” 🥲 “Jij mag weer hoor, I’m out”

2 jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Och, ik weet precies wat je bedoelt. 100x per dag denk ik, dit heeft mijn g ...
Och ja dat zwaaien.. het vult je gewoon met trots 😂😍

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ow té leuk dit 🥹🥹🥹, ook om van anderen te lezen. Het zijn hier ook de ...
Haha wat grappig dit! Dat neusje doet ze hier echt precies hetzelfde!😂

2 jaar geleden

Nog eentje dan: als we muziek opzetten en ze met een brede lach gaat mee bouncen 😍🥳

2 jaar geleden

Vaak gaat het niet eens om iets bijzonders, maar gewoon hele lieve kleine dingen. In de ochtend dat ze zo blij is om ons te zien en wil knuffelen bij het wakker worden. Hoe ze schaterlacht en kirt wanneer ze met haar vader speelt smelt ik. De vele gezichtsuitdrukkingen die ze kan maken, ze kan super ondeugend kijken en dan weer zo lief naar je lachen. Hoe ze grappig kan zijn in de avond en vervolgens hoe ze erom giechelt. Gisteren ondanks dat ze zo last had van haar tanden, toch gelijk weer probeert te lachen en spelen. Nu ze goed voorruit kan gaan vindt ze het grappig om mij achterna te gaan en dan lacht ze zo lief als ze me bereikt heeft. Omdat mijn man lange dagen maakt probeer ik elke dag een korte film of foto te maken zodat hij ook meer van haar ziet, ik vind zelf heerlijk om het vervolgens terug te kijken 🥰.

2 jaar geleden

Bij die heerlijk ranzige "kusjes"! (Lees: mond wagenwijd open op mij en wat sabbelen)

2 jaar geleden

Wat een fijn topic ❤️ sinds kort steekt mijn meisje haar handjes naar me uit als ze opgepakt wilt worden, dan smelt ik iedere keer weer! En haar schaterlach als ik op haar buik blaas 😍

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Vaak gaat het niet eens om iets bijzonders, maar gewoon hele lieve kleine d ...
Wat een prachtig kind 😊

2 jaar geleden

Net even een trots momentje🤩 Onze zoon van 9,5 maand stond net voor 5/10 seconden helemaal los. Mijn mond viel open van verbazing 🥹🥹

2 jaar geleden

Vandaag gaf onze dochter haar tante (mijn zus) ineens uit zichzelf een knuffel (toen ze s avonds nog even wat bij ons kwam ophalen nadat ze een nachtje op haar had gepast). De eerste persoon buiten mij en m’n partner, zó lief 🥰

2 jaar geleden

Onze dochter zat vandaag een tijdje in haar speelhoek met haar rug naar me toe heel ‘druk’ zelf te spelen, smijten met dingen en weer oppakken, maar ondertussen ook keihard lachen en gillen van plezier om wat ze deed. Ik moest toen lachen en ze keek heel geïrriteerd naar me om ‘eh voor jou heb ik écht even geen tijd mama’ en speelde weer druk verder. 🥹🥹🥹🥹 ik kon het niet aan

2 jaar geleden

Even nieuw leven inblazen. Onze dochter heeft al een vroeg verjaardagscadeau: koffie apparaat van Little Dutch. Ze staat in haar speelhoek helemaal druk slokjes te nemen uit de koffiebeker (en daarna ‘ahhhhh’ doet ze ook na haar drinkbeker 😂), te roeren in de theemok en ik hoor tussendoor steeds ‘hahaha’ ‘ohhhhh’ ‘hahaha’ en gilletjes van plezier. Helemaal in haar eigen wereld, geen oog voor ons. Het is zo leuk dit te aanschouwen 🥺🥺🥺🥺🥺 kan wel huilen haha.

2 jaar geleden

Dochter heeft nog wat yoghurt op haar bovenlip en ik laat zien dat ik mijn lippen aflik en wijs naar haar. Word beloond met een uitgebreide yoghurt-proest en een grote ondeugende lach 🥰 OK had je bij moeten zijn denk ik...maar was echt mega schattig 😍

2 jaar geleden

Als ik onze dochter zie spelen met andere kindjes en speelgoed pakt en aan andere kindjes geeft en tijdens het spelen af en toe mijn blik zoekt of ik nog wel in de buurt ben en haar in de gaten houd🥺💜

2 jaar geleden

In de ochtend als ze wakker wordt ons allebei een dikke knuffel geven en dan het "aaaaawh" geluidje zelf maken, dan houd ik het niet meer❤️