27 Reacties

2 jaar geleden

Gisteren gingen we samen schommelen en ik had hem op mijn schoot met onze gezichten naar elkaar. Na een tijdje schommelen greep hij mij vast en armpjes om Mij heen, hoofdje op mijn borst en kreeg ik een dikke knuffel en hoorde ik iets van “hmmm” 🥹

2 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Gisteren gingen we samen schommelen en ik had hem op mijn schoot met onze g ...
Hier is ze de afgelopen week ziek geweest. Ben nog nooit zóveel geknuffeld in m’n leven, het is zó lief zo’n kleintje tegen je borst aan 🥰

2 jaar geleden

Als ze iets bijna gaat doen wat niet mag en ik wat streng en vragend haar naam zeg, ze draait dan heel langzaam haar hoofdje om en kijkt me aan met zo’n boefenkoppie 😍moet zo ontzettend m’n best doen niet keihard te lachen 😂

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van de een op de andere dag altijd aan het klappen en dansen zodra hij muziek hoort. Bij kinderliedjes gilt hij het uit van plezier. Savonds met naar bed brengen zing ik altijd voor hem. Dan is hij supermoe, maar gaat dan nog in slowmotion klappen, TE lief.

één jaar geleden

Even hier weer een keertje wat posten hoor (mijn familie zal ook wel gek worden van al mijn foto’s en filmpjes over hoe cute onze dochter is😂). De laatste weken groeit onze trost en liefde wel met de dag lijkt het… ze kan steeds meer, begrijpt steeds meer en de interactie wordt alleen maar leuker. En dan die eerste stapjes… 😍 dan barst je toch uit elkaar van verliefdheid?!

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Even hier weer een keertje wat posten hoor (mijn familie zal ook wel gek wo ...
Ow zo leuk!!! Haha heerlijk toch om zo trots te zijn. Ik vind dat in deze fase ook weer zo intens. Ik vervloek de nachten, maar overdag gebeurt er zo veel. Dagenlange frustratie, maar dat koppie als ze nu echt zelf opstaat en steady los de kamer door loopt en omdraait om te kijken of wij wel écht naar haar kijken, om vervolgens voor zichzelf te applaudisseren als ze de overkant heeft bereikt 😂😍

één jaar geleden

Onze zoon heeft de mushie stapelemmertjes en een houten ring tuimelaar helemaal door om op te bouwen. Op het moment dat hij elke stap goed doet is hij uitbundig aan zwaaien met z’n armen en iets brabbelen in hoe trots hij op zichzelf is. Zooo leuk om te zien 🥰