27 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Smoezie
Gisteren gingen we samen schommelen en ik had hem op mijn schoot met onze g ...
Hier is ze de afgelopen week ziek geweest. Ben nog nooit zóveel geknuffeld in m’n leven, het is zó lief zo’n kleintje tegen je borst aan 🥰
2 jaar geleden
Als ze iets bijna gaat doen wat niet mag en ik wat streng en vragend haar naam zeg, ze draait dan heel langzaam haar hoofdje om en kijkt me aan met zo’n boefenkoppie 😍moet zo ontzettend m’n best doen niet keihard te lachen 😂
één jaar geleden
Even hier weer een keertje wat posten hoor (mijn familie zal ook wel gek worden van al mijn foto’s en filmpjes over hoe cute onze dochter is😂). De laatste weken groeit onze trost en liefde wel met de dag lijkt het… ze kan steeds meer, begrijpt steeds meer en de interactie wordt alleen maar leuker. En dan die eerste stapjes… 😍 dan barst je toch uit elkaar van verliefdheid?!
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Even hier weer een keertje wat posten hoor (mijn familie zal ook wel gek wo ...
Ow zo leuk!!! Haha heerlijk toch om zo trots te zijn.
Ik vind dat in deze fase ook weer zo intens. Ik vervloek de nachten, maar overdag gebeurt er zo veel.
Dagenlange frustratie, maar dat koppie als ze nu echt zelf opstaat en steady los de kamer door loopt en omdraait om te kijken of wij wel écht naar haar kijken, om vervolgens voor zichzelf te applaudisseren als ze de overkant heeft bereikt 😂😍