13 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft nog nooit ergens anders geslapen behalve 2 nachtjes met mij in het ziekenhuis lekker doen wat je zelf wilt maar hoe ervaart je dochtertje het logeren als ze het leuk vind kan je toch 1 nachtje doen

één jaar geleden

Hier gaat ze ook alleen logeren bij mijn ouders als het nodig os qua werk of bevalling van 2e kindje laatst. 1 keer geweest toen wij een nachtje weg gingen dus niet perse nodig maar verder heb ik haar ook liever thuis hoor. Geen gekke gedachte van jou hoor! Als je het liever niet hebt dan ook lekker niet doen, wie weet denk je er anders over als ze wat ouder is

één jaar geleden

Haha herkenbaar hoor!

één jaar geleden

Hier ook nog maar 1 x vorige maand toen wij een bruiloft hadden savonds. Verder nog nooit gedaan en is wat ons betreft niet nodig. We vonden t wel lekker en zeiden zo moeten we vaker doen maar voelen ons ook compleet met haar erbij. Ze vond het ook lastig om in slaap te vallen (was overigens bij vrienden niet bij familie) dus zou het niet nog een x snel doen. Normaal valt ze heel makkelijk in slaap. 🥰

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook nog nooit ergens anders geslapen, ik heb haar liever bij mij. Ik geef ook nog steeds bv en voed haar in slaap.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook nog nooit ergens anders geslapen. 😊👐

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt elke week 2 nachtjes bij m’n schoonouders. Al vanaf dat hij 4 maanden is. Dit vanwege het werk en anders om 4 uur in de ochtend moet opstaan. Hij heeft het enorm naar zijn zin en slaapt goed. Heb gelukkig ook hele lieve en leuke schoonouders 🥰

één jaar geleden

Hier een dametje over 2 weken 2. Maar nog nooit ergens anders geslapen. Als het niet nodig is, liever niet.

MOD

één jaar geleden

Mijn zoontje is nog nooit wezen logeren. Bij de bevalling van mijn 2e had mogelijk de eerste x kunnen worden. Gelukkig ook toen niet nodig geweest. Er komt vanzelf een moment waarop ik het handig vind ivm een uitje dat ze ergens gaan logeren. Een nachtje/weekendje logeren voor de lol zal pas gebeuren als ze er zelf om kunnen vragen.

één jaar geleden

Heeel herkenbaar!!! Nog nooit uit gelogeerd hier. Ik voel me daar ook nog niet goed bij. Persoonlijk vind ik t pas leuk als hij n stukje ouder is en er echt zelf naar vraagt bijvoorbeeld. Dus lekker bij je gevoel blijven hoor 🥰 ik deel je gevoel en hier dus precies t zelfde

één jaar geleden

Onze zoon wordt in november 2, maar logeert met regelmaat bij mn ouders of schoonmoeder. Wel vaak als wij zelf wat hebben; feestje, diner met vrienden, datenight of als mn nichtjes ook blijven logeren. Persoonlijk zelf geen problemen mee, omdat hij het altijd naar z’n zin heeft en ik weet dat de oma’s en opa weer leuke herinneringen hebben. Wij kunnen in de ochtend dan lekker rustig aan doen. Echter ben ik van mening dat je vooral moet doen wat goed voelt. Iedereen daarin zijn/haar eigen keuze. Wellicht kun je het een keer proberen en kijken hoe het bevalt☺️

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt vanaf zes maanden om de drie/vier maanden een paar nachtjes bij mijn ouders. Heeft nu twee keer een nachtje bij mijn schoonouders geslapen. Zij vindt het hartstikke leuk en als wij een uitje hebben is het een mooie win-win.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er denk ik nu nog niet aan toe. Helpt ook niet mee dat mijn schoonouders 2 uur verderop wonen, je bent er niet zo even. Misschien over een tijdje!