19 Reacties
2 jaar geleden
Schommelen, op de trampoline, op een strandje in het zand spelen. In een speeltuin andere kinderen kijken 😅laatst met een waterpistool de buurkinderen nat gespoten, hij vond het geweldig om af en toe wat spetters te voelen en het hele spectakel te aanschouwen. Bellenblaas is hier ook een succes!
2 jaar geleden
Binnen en buitenspeeltuin heb ik nog nooit gedaan. Is dat leuk met een baby van 10 maanden? Wat doen jullie dan? Zelfde geldt voor Plopsaland, is dat leuk voor een baby? Nooit over nagedacht. Hoe doen jullie dat met slaapjes als jullie daarheen gaan?
Het zwembad bij ons in de buurt plant baby- en peuterzwemmen tussen 2 en 3 ‘s middags, precies op het middagdutje 😞
2 jaar geleden
Reactie op preggy90
Wij gaan wel eens naar zo’n indoor speelparadijs met ballenbak enzo. Aanrad ...
Nooit gedacht dat je dat met je baby kunt doen, maar ik ga het eens proberen!
2 jaar geleden
Picknick, op de fiets, naar de intratuin (lees: halve dierentuin😜), samen hardlopen (met de hardloopbuggy)
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Hebben jullie ook zo weinig zin om het huis uit te gaan als het kouder word ...
Dat valt hier eigenlijk wel mee haha. Ik word helemaal gek van een hele dag binnen en frisse lucht + daglicht doet ons allen goed hier thuis. Dus ja, in weer en wind ben ik tóch buiten 😂 . Met regen wel korter dan op een mooie zonnige dag uiteraard. De kou maakt me niet zo uit!
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Ons lievelingsuitje is momenteel de bieb! Veel kindjes om te ontmoeten en gewoon even een andere omgeving om te klauteren en spelen
2 jaar geleden
Reactie op jjosephine
Nooit gedacht dat je dat met je baby kunt doen, maar ik ga het eens probere ...
Wij zijn woensdag geweest. Speciaal tot 4 jaar. Het was net een koala. Ze liet me niet los. Vond t niks. Na de maisvingers en wat drinken werd het beter. Toen was het tegen me aan zitten al genoeg.
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Ja, heb ik ook last van! Ook pre-kind al, maar toen vond ik het wat geoorloofder om een hele vrije dag binnen te hangen 🤣
Ik probeer klusjes op te delen; ene keer het glas naar de glasbak brengt (lopend of op de fiets), of luierzakken wegbrengen.
Vaak hebben we wel een extra boodschapje nodig, dan gaan we dat halen.
Buiten komen we dan wel, maar dan zijn we ook binnen 30 min weer terug 😳
Zwemles doe ok 1x per 2 weken, maar dat is ook binnen natuurlijk 🤷🏼♀️
Wel een leuke activiteit btw!
Uit mezelf gewoon ff een rondje lopen doe ik weinig, en met de blaadjes spelen in de tuin ben ik zelf wel op uitgekeken 🤣
2 jaar geleden
Reactie op jjosephine
Binnen en buitenspeeltuin heb ik nog nooit gedaan. Is dat leuk met een baby ...
Ik vind plopsaland voor geen enkele leeftijd een aanrader😳 zoveel prikkels, totaal niet chill voor ouder en kind.
Ben er eens met m'n nichtje geweest van een kasr of 7 dacht ik dat ze toen was. Brrrr, hoop er niet weer heen te hoeven 🤣
Ik zit ook altijd met de dutjes in m'n maag bij een uitje, maar in de praktijk valt de "ellende" reuze mee! Als je de ochtend voor het zwemmen bijvoorbeeld rustig aan doet en kijkt of je kindje een goede nachtrust heeft gehad. Daarna zal hij sws goed slapen😃
2 jaar geleden
Reactie op Eva00
Ja, heb ik ook last van! Ook pre-kind al, maar toen vond ik het wat geoorlo ...
Hier ook al pre-kind idd. Brrrr kou.
Ik vind een paar dagen niet naar buiten niet zo erg, maar ik moet me er wel overheen zetten. We kunnen tenslotte niet de hele winter binnen blijven haha