4 Reacties

één jaar geleden

We hebben geen urban arrow, maar wel een elektrische bakfiets (lovens) en ik ben er echt iedere dag nog zó blij mee! Voor mij echt iedere euro waard. Ik vind fietsen zelf heerlijk, onze dochter (14 maanden) vind het super leuk (liever bakfiets dan in de auto) en mega praktisch. Heb een buggy die erin past, tas en kind erin en gaan! Ben overal veel sneller dan met de auto en scheelt benzine en parkeer kosten. Ik heb er een melia peuter schaal comfort plus in. Zo dit was mijn spreekbeurt! 🙋🏼‍♀️ 😉

één jaar geleden

Ik heb nu een jaar een vogue Carry bakfiets. En hierdoor een auto de deur uit gedaan. Doe nu vrijwel alles op de fiets. Mijn peuter van 3,5 en zoontje van 14 maanden vinden het fietsen heeeerlijk. En ik vind het ideaal dat ik van alles en nog wat mee kan nemen. Ik heb het eerste jaar gebruik gemaakt vd steco mini-mee zodat ik daar de maxi cosi kon in klikken. Nu zit mn zoontje in een peuter schaal. Dochter kon al vanaf het begin zelf zitten.

één jaar geleden

Verliefd op onze Urban Arrow. Topding. Dochter van 2 en zoontje van 1 gaan er gezellig samen in en nr 3 straks voorin in de maxi cosi. Nu kunnen we dus nog een yoyo erin doen als we nog een stukje moeten wandelen of als we gewoon een tochtje gaan maken neem ik ook nog wel eens onze hond mee. Hele circus mee op pad.

één jaar geleden

Mijn urban arrow komt zaterdag binnen. Met het proeffietsen was ik helemaal verkocht en om nu snap ik waarom half nl op dat ding rijdt. Ik had een babboe big met 3 wielen maar dat vond ik echt een klote ding want alle straten lopen scheef hier.