51 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Duphaston

5 jaar geleden

Wat vervelend. Kan je het niet online bestellen ergens?

5 jaar geleden

Geeft de apotheek of VK je geen alternatief? Want dan zou ik dat eerst even navragen. Ik kreeg een recept voor famenita, vaginale tabletten. Dat is in Duitsland, maar die zijn wellicht in NL ook wel verkrijgbaar?

5 jaar geleden

Reactie op shirleymm

Wat vervelend. Kan je het niet online bestellen ergens?
Heb mij al zot gezocht. Maar nergens te vinden..

5 jaar geleden

In Nederland? Want ik woon in Leiden en mijn apotheek kon het wel gewoon bestellen en was er direct de andere dag. Het AMC ziekenhuis apotheek heeft het ook sowieso en UMC ook en Maastricht als goed is ook, Groningen ziekenhuis ook. Ziekenhuisapotheken hebben dit als het goed is standaard op voorraad. Succes!

5 jaar geleden

Geeft de apotheek of VK je geen alternatief? Want dan zou ik dat eerst even ...
Ik heb mijn gynaecoloog nog niet kunnen bereiken. Daarom ben ik zelf het een en ander aan het opzoeken.. ik woon in Belgi毛. En bijna alle gelijkaardige medicatie is al even uitgeput..

5 jaar geleden

Reactie op oODaniOo

In Nederland? Want ik woon in Leiden en mijn apotheek kon het wel gewoon be ...
Ik woon in Belgi毛 en is hier blijkbaar een probleem..

5 jaar geleden

Reactie op Saraaa_x3

Ik heb mijn gynaecoloog nog niet kunnen bereiken. Daarom ben ik zelf het ee ...
Wat vervelend zeg! Hopelijk krijg je gauw contact met je gynaecoloog 馃憤馃徎

5 jaar geleden

Ik heb naar mijn Gynae gebeld (progebel) en ik heb noodstock kunnen verkrijgen. Normaal gezien kan het hoofdbedrijf dat sturen naar je apotheek. Effe bellen dus!

5 jaar geleden

Ik woon ook in Belgi毛 en moet dit ook nemen tot 12w omwille van herhaalde miskramen. Ik had verschillende apothekers opgebeld en uiteindelijk ook 1 gevonden. Als alternatief had ik al amelgen gekregen en progebel. De progebel zijn normale orale capsules maar je kan ze ook vaginaal opsteken. Lossen wel veel minder goed op. Amelgen is duur, iets van een 40eur per doos. Succes!

5 jaar geleden

Progobel...

5 jaar geleden

Utgrogestan is inderdaad een groot probleem (in Belgi毛). Gyn wist te zeggen dat ze bij de producent tijdens de eerste lockdown al hun doosjes hebben verspreid en er nadien g茅茅n meer gemaakt. Daarom nu dramatische tekorten. Ik heb vorige maand nog net 1 doosje orale (die kan je ook vaginaal gebruiken) kunnen bemachtigen. Ivp 3 per dag, nu nog enkel savonds gebruiken. Succes!

5 jaar geleden

Ik neem ook Progebel 200mg. Dit is hetzelfde als Utrogestan verzekerden ze mij in het UZ Gent 馃槈

5 jaar geleden

Ik heb nog over. Is er een manier om dit op een veilige manier aan je te geven?

5 jaar geleden

Hoe lang moeten jullie de utrogestan doorgebruiken na een cryo tp? Ik mag bijna stoppen (bij 9 weken) en vind dit er spannend... En gebruiken jullie ook nog altijd de Progynova?

5 jaar geleden

Reactie op Eefs

Hoe lang moeten jullie de utrogestan doorgebruiken na een cryo tp? Ik mag b ...
Ik heb tot week 10 progynova gebruikt (3x2mg) ben nu aan het afbouwen en mag stoppen bij week 12 Utrogestan gebruik ik 3x dgs tot week 12. Blij dat ik bijna van die rommel af ben :)

5 jaar geleden

Reactie op ikbenzwanger2021

Ik heb nog over. Is er een manier om dit op een veilige manier aan je te ge ...
Oh zo vriendelijk. Van waar ben je? Ik woon in Oudenburg.

5 jaar geleden

Bij mij was het niet omwille van eerder miskraam, wel omwille van vroeg bloedverlies bij een tweeling-zwangerschap. M鈥檔 gynaecoloog schreef eigenlijk sowieso al Progebel voor, omdat dat ook een stuk goedkoper is dan Utrogestan.

5 jaar geleden

Ik woon in NL. Kan het verzenden. Misschien kan je je insta naam (of ander account) aan mij geven en kunnen we via insta gegevens uitwisselen?

5 jaar geleden

Reactie op ikbenzwanger2021

Ik woon in NL. Kan het verzenden. Misschien kan je je insta naam (of ander ...
Super. Saradebruyker_ is mijn insta naam 馃槉