14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een oppas van 19 jaar oud en ik betaal haar 7 euro per uur 😊

3 jaar geleden

Wij hebben ook een buurmeisje van 15 en geven 4 euro per uur

3 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Ik heb dit trouwens met haar overlegd. Bij andere mensen verdiend ze 5/6 euro maar onze dochter kan best lastig zijn dus toen heb ik er zelf 7 van gemaakt 😉

3 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Dankjewel 😊

3 jaar geleden

Reactie op carmen15

Wij hebben ook een buurmeisje van 15 en geven 4 euro per uur
Dankjewel 🤗

3 jaar geleden

Wij hebben een leidster van de babygroep van ons zoontje soms prive ook als oppas. Betalen 10 euro per uur

3 jaar geleden

Wij hebben een meisje van 19, veel ervaring en heel betrouwbaar. We betalen haar het gemiddelde tarief wat een oppas in de Randstad zou verdienen, 8,60 (afgerond naar boven). In de horeca zou ze nu makkelijk tientje per uur kunnen verdienen, dus ben blij dat ze bij ons is

3 jaar geleden

Wij hebben een meisje van 19, veel ervaring en heel betrouwbaar. We betalen ...
Dankjewel voor je reactie.

3 jaar geleden

Oh wauw ik schrik van deze bedragen. Ik kreeg vroeger een 10tje voor de hele avond 😱

3 jaar geleden

Zo dat zijn idd pittige bedragen. Horeca verdienen ze meer maar moeten ze ook vee harder werken. Wij geven een meid van 21 jaar 5,- per uur. Is voor haar mooi meegenomen en voor ons dan nog leuk te doen om een avondje weg te gaan. Vroeger kreeg je idd 10 gulden voor de hele avond. Maar goed, dit zijn andere tijden. Nu twijfel ik of het niet te weinig is.

3 jaar geleden

Ik verdiende in 2009(!) 7.50 per uur voor oppassen. Tijden zijn veranderd en voor die 7.5 van toen koop je nu veeel minder. Ik betaal flink, maar het is ook een verantwoordelijke baan. Ze past de overdag op, dus niet een avondoppas maar echt als kinderopvang. Als het alleen beetje chillen met zak chips was dan had ik wel een lager tarief voorgesteld denk ik

3 jaar geleden

Reactie op In de wolken

Zo dat zijn idd pittige bedragen. Horeca verdienen ze meer maar moeten ze o ...
Ik vind 5,= per uur ook niet verkeerd hoor. Zeker als de kindjes op bed liggen en ze verder voor de tv kunnen chillen. Dacht zelf ook meer aan dat bedrag.

3 jaar geleden

Reactie op Koeki21

Oh wauw ik schrik van deze bedragen. Ik kreeg vroeger een 10tje voor de hel ...
Heb je bekeken hoe het prijsniveau de afgelopen jaren gestegen is?

3 jaar geleden

Ik heb zelf een hele tijd opgepast en ik kreeg 5.00 per uur puur omdat ik het als extraatje deed en omdat ik het heel leuk vond om te doen.