28 Reacties

één jaar geleden

Hoi lieve mama's. Mijn dochtertje van 14 maanden is al ruim 4 weken aan het hoesten. Dit ging gecombineerd met flinke neusverkoudheid maar nu blijft ze alleen nog continu hoesten.. ookal by de huisarts geweest en die geeft alleen aan stomen voor het maar bed gaan, dit doen we al maar mee dat mn dochter een hoestbui krijgt als ze net 3 uurtjes bezig is aan haar nachtrust is ze extreem huilerig en is niks ook goed..😔 hoestdrankje ookal aangeschaft om het een beetje te verlichten maar dat helpt ook niets.. Herkenbaar / tips ? Van harte welkom ! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Hoi lieve mama's. Mijn dochtertje van 14 maanden is al ruim 4 weken aan he ...
Ja, herkenbaar! Zo super zielig. Ik lag ook gewoon helemaal vol stress in bed omdat ik hem elke keer hoorde hoesten😂 het is nu eindelijk over. Wij hebben nog met Luuf gesmeerd en het ledikantje een beetje schuin omhoog gezet zodat hij niet helemaal plat ligt. Dit leek wel echt te helpen 😊

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ja, herkenbaar! Zo super zielig. Ik lag ook gewoon helemaal vol stress in b ...
Pff dit werk bij ons helaas he-le-maal niet 😫. Vandaag wederom bij dr huisarts geweest maar de verkoudheid zit in de bovenste luchtwegen waardoor en het een kwestie van uitzieken is.. de dingen die we doen zijn goed en moeten we blijven doen. Hopen dat het snel overgaat.. zo zielig 😔

één jaar geleden

Wanneer is het ookalweer lente / zomer??? Mijn God wat is dit zwaaaaaarrr!! Week 9 en 3e antibiotica kuur gaat er weer in. Begin echt de neiging te krijgen om me moeder om te kopen zodat zij niet gaat werken maar gaat oppassen😭😭😭😭Ik zelf al 5 weken aaneen gesloten dood ziek, alle holtes zijn verstopt en ik ontkom er maar net aan dat ze gaan ontsteken. Owjaaa, krijgen we trouwens korting voor kindjes die ieder week na kdv ziek worden en de week erna niet kunnen gaan? Vooral nu de prijzen absurd zijn gestegen hebben we er wel recht op denk ik🤕😪

één jaar geleden

Ik word er ook niet goed van! Precies wat je zegt... opvang, dag later weer verkouden, paar dagen later weer beter en dan gaan ze weer. Toen de kleine net geboren was gaven wij probiotica, omdat hij met 6 wk al een kuur moest hebben. Hier waren wij rond de zomer mee gestopt, met de probiotica. En sindsdien alleen maar ziek, koorts, verkouden, snot, hoesten en weet ik veel wat ie nog meer had. Dubbele oorontstekingen en krentenbaard... Sinds 4 weken toch maar weer begonnen met probiotica. Met als motto, baat het niet dan schaad het niet! Heel eerlijk?!.... niet meer ziek geweest. Nu toevallig thuis vanwege koorts, door kiezen en hoektanden. Maar normaal gesproken is hij ook heel erg verkouden erbij en dat heeft hij niet (KLOPT AF!!!) Ik ben er normaal nooit zo van, maar vond het t proberen waard. En ik ben blij dat ik ermee begonnen ben. Dus dames, misschien het proberen waard?? Succes🍀

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Ik word er ook niet goed van! Precies wat je zegt... opvang, dag later weer ...
Denk dat ik dat maar ook ga proberen. Zoveel antibiotica in 3 maanden tijd is me ook teveel. Bedankt ;)

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Ik word er ook niet goed van! Precies wat je zegt... opvang, dag later weer ...
Welke probiotica gebruiken jullie?

één jaar geleden

Reactie op Babyoktober2021

Welke probiotica gebruiken jullie?
Deze hebben wij!